środa, 23 marca 2016

Post informacyjny

INFORMACJA

Witajcie kochani. Czemu przychodzę dzisiaj do Was z ,,Postem informacyjnym", a nie nowym rozdziałem? Przecież jest środa, więc o co chodzi?
Już tłumaczę. Otóż poprzedni rozdział skomentowało tylko 5 osób. Hmm... To dużo? Mało? Moim zdaniem bardzo mało. Ale nic, miałam zamiar zacisnąć zęby i dodać dzisiaj nowy wpis. Jednak, kiedy weszłam na bloga i wróciłam po godzinie, przybyło aż 100 wyświetleń. Bardzo się ucieszyłam, myślałam, że będzie może z 3 nowe komentarze, a co widzę? Nic.
Naprawdę, bardzo mnie to zasmuciło. Czemu są wyświetlenia ( chociaż w ostatnim czasie i one spadły), a komentarzy tak mało? Oczywiście w porównaniu do poprzednich wpisów.
Co postanawiam? W tym tygodniu nie będzie już notki, ponieważ dzisiaj nie dodałam z powodów wymienionych wcześniej, a w sobotę są święta.
Kolejna notka ukaże się w przyszłą środę, za równy tydzień ( 30.03.2016r.)
Kochani, naprawdę liczę na to, że za tydzień jak będę dodawała notkę, pod 9 wpisem przybędzie komentarzy. Wydawało mi się, że to był naprawdę ciekawy rozdział, a jednak myliłam się...

ŻYCZENIA WIELKANOCNE

A teraz ta przyjemniejsza część dzisiejszego wpisu, czyli życzenia!
Kochani, życzę Wam spokojnych, radosnych i wesołych świąt, spędzonych w gronie rodzinnym! Aby te święta były przez Was wspominane jak najlepiej, życzę Wam:
- weny dla wszystkich
- szczęścia
- radości
- uśmiechu na twarzy
- mokrego lanego ;)
- smacznego jajka
- i czego sobie wymarzycie
 A na poprawę humoru, wesołe wierszyki:

~ Oby zdrowie dopisało i jajeczko smakowało, by szyneczka nie tuczyła, atmosfera była miła, a zajączek uśmiechnięty - przyniósł wreszcie te prezenty!

~ Wszystkiego dobrego, jajka wielkiego, malowanego, zielonej łączki, na której zajączki jedzą makowce i pasa owce! 

~ Pomaleńku, przez podwórze idą dzieci kurze. W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki!

Do środy i jeszcze raz Wesołych Świąt Trybuci! ♥
Viks



 
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Jak mogłaś to zrobić. Szkoda, że nie ma notki :-( Czekałam na nią z utęsknieniem... Dziękuje za życzenia i nawzajem
    Zonia
    Komentujcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie ma wpisu :( bardzo byłam ciekawa co się wydarzy :'(. Ale będę czekała na następna środę i mam nadzieję ze pierwszą skomentuje. Mam też nadzieję że przybędzie komentarzy pod 9 wpisem więc podpisuje się pod Zonią:komentujcie!.
    A tobie Viks rzycze dużo weny do pisania, wspaniałych przyjaciół, wesołych świąt i mokrego śmigusa dyngusa.
    I wszystkim komentującym: wesołych świąt !!!!!��
    Dudi��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :(
      Dziękuję za życzenia! <3 :***
      Viks

      Usuń
  3. Jak mogłaś nie dodać nowego rozdziału będę płakać, zniszczyłaś mi dzieciństwo (nie no żartuję xD ) Rozumiem , że brak komentów jest dobiający =( No ale trzeba zacisnąć żeby i iść do przodu =) Weny i do przeczytania w przyszłości
    Olverd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :"(
      Kolejny w środę.
      Dziękuję
      Viks

      Usuń
  4. No nie dopiero w środę? ? Będę czekała. A tobie życzę dużo dużo weny i chęci do pisania kolejnych wspaniałych histori i prowadzenia bloga:) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, dopiero w środę :(
      Dziekuję za wspaniałe życzenia <3
      Viks

      Usuń
  5. Wlasnie kochana jestem na Twoim blogu drugi raz, pierwszy raz nie skomentowalam posta bo czytalam go w biegu... Wiesz za niecały miesiąc egzamin.. Wlasnie teraz znalazlam chwile wytchnienia i wrocilam skomentować posta ale wlasnie tutaj. Tak wiec Twa twórczość zaprawdę powiadam jest cudną. Serio mowie, fajnie ze oni sie nie spiesza z niczym i w ogóle Peeta kręcil sie w kolko z Katniss :D bardzo mi sie podoba i szkoda ze tak malo osób komentuje ehh nie mam bloga i staram sie nie narzekac na komenty pod opo które udostepnila Love Dream :) mimo wszystko kochana zaciskaj zeby i pisz dalej bo robisz to zajebiscie :) dziekuje również za życzenia no i wzajemnie oczywiscie (wybacz nie potrafie skladac życzeń) także tradycyjnie wesolego jajka, mokrego paniedzielnika i w ogóle frajdy w swieta :D pozdrawiam Mentorko :) bang my hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, ważne, że teraz wpadałaś i komentujesz :))
      Dziękuję, cieszę się, że moje opowiadanie ci się podoba :DDD
      Twoja miniaturka jest naprawdę cudna, jeśli lubisz pisać, to namawiam cię do założenia bloga ;) Już miałabyś jedną wierną czytelniczkę ( it's me ) :))
      Dziękuję za życzenia! <3
      Viks

      Usuń
  6. Szkoda ze nie ma nowego wpisu :( ale nie dziwię Ci się ze nic nie dodalas.Ludzie jak wchodzicie na bloga i czytacie to komentujcie bo warto! Dziewczyna ma talent i komentarze na prawdę wiele znaczą :) mam nadzieję ze więcej osób będzie komentować i weny rzecze ! Aa i oczywiście wesołych świąt i mokrego dyngusa! :D pannaHutcherson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :(
      Dziękuję, twoje słowa wiele dl mnie znaczą <3
      Dziękuję za życzenia! :)
      Viks

      Usuń
  7. Szkoda , że nie ma nowego wpisu , ale trudno . Muszę poczekać do następnej środy . Jestem bardzo ciekawa co się dalej zdarzy. Dziękuje za życzenia i tobie życzę tego samego !!
    Kinia☺️

    OdpowiedzUsuń