sobota, 30 kwietnia 2016

Jest już 10.000 wyświetleń!

Kochani, dzisiaj nie przychodzę do Was z rozdziałem, tylko z niezwykłym postem! Otóż dokładnie dzisiaj (30.04.2016r.) na moim blogu wybito 10.000 wyświetleń! Jestem niezwykle wzruszona, szczęśliwa i podekscytowana! Jesteście niesamowici, naprawdę - nie wiem, jak mam Wam dziękować! Prowadzę tego blogu już dwa i pół miesiąca, a wybite jest już 10.000 odsłon! Jak dla mnie - jest to niesamowite!

 
 
Nie spodziewałam się, że ten blog będzie aż tak... Znany? Nie, znany to za dużo powiedziane. Tak często odwiedzany? Chyba tak :) Kurczę, jesteście kochani! A teraz czas na krótkie podsumowanie, co się wydarzyło na moim blogu przez te 10.000 wyświetleń.
 
- Zmieniłam wygląd bloga. Ci, którzy są ze mną od początku, wiedzą jak koszmarny był pierwszy wygląd :'D
- Łącznie na moim blogu pojawiło się 451 komentarzy! To naprawdę niewiarygodny wynik (przynajmniej dla mnie) Wiem, że te 451 komentarzy to również z moimi odpowiedziami, ale jeśli by je usunąć, wychodzi na to, że wyłącznie Wy zostawiliście to około 225 komentarzy! Jestem tak niesamowicie szczęśliwa, że sama nie wiem, co jeszcze powiedzieć...
 
 
 
- W sumie opublikowałam 21 postów. 17 rozdziałów, 1 post informacyjny, 1 wpis o nowej stronce i nagranie jak moja przyjaciółka gra na pianie ,,The Hanging Tree". (Zapraszam do skomentowania tego utworu!)  

- Kolejna rzecz, jaka mnie OGROMNIE zaskoczyła, to... Zresztą sami zobaczcie! Jestem w ogromnym szoku, że mojego bloga czytają również osoby z zagranicy! Pozdrawiam szczególnie Niemców ;)
 
 
Naprawdę, BARDZO dziękuję za wszystko. Wasze ciepłe słowa, wsparcie jakie mi okazujecie, że chociażby mój cały dzień był do bani, to i tak szeroko się uśmiecham do monitora. Dziękuję Wam. Jesteście niezastąpieni. ♥
 
Co do rozdziału (który miał być dzisiaj) to prawdopodobnie pojawi się w środę :) Mam nadzieję, że wytrzymacie. Zapraszam do komentowania poprzedniego rozdziału, ponieważ ciągle czekam na Wasze CUDOWNE komentarze.
 
Wasza autorka,
Viks
 
PS. Jeśli jakiegoś obrazka nie widać - wystarczy w niego kliknąć, to się powiększy :)

 
 


25 komentarzy:

  1. Przeczytalam wszystkie rozdziały i powiem , ze masz talenciora ☺ 😂 :D Czekam cierpliwie na kolejne wpisy i nie mogę się doczekac! Mam nadzieje,ze będzie w środę 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że ci się podoba! ☺☻ Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :DD
      Viks

      Usuń
    2. Oczywiście 😊 Juz jestem twoją stałą czyyelniczką. Nie odczepię się. Hehe 😂

      Usuń
  2. Gratuluję 10'000 wyświetleń. Mam nadzieję,że niedługo będziesz mieć 100'000 i więcej, ponieważ naprawdę na to wszystko zasługujesz.
    Jestem ciekawa ile osób żyjących w Niemczech ( tak jak ja ) czyta twojego bloga.
    Czekam do środy na kolejną notkę :D.

    http://katnissipeetainnahistoria.blogspot.de/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Oj, mam nadzieję, że przybędzie ich jak najwięcej :))
      Viks

      Usuń
  3. Co sie dziwisz, fajne to czytany :D nawet jeśli juz nie będziesz chciala pisać to zaczne Cię nękać w koszmarach (a wiem jakie to upierdliwe bo sama je mam xD) echhh szkoda ze dopiero nie dawno trafilam na Twojdgo bloga.... No ale, wazne ze teraz czytam i komentuje :) GRATULUJE TYLU WEJSC I MAM NADZIEJE ZE TA SUMA JAK I LICZBA ROZDZIALOW POMNOŻY SIE O X :) (stawiam na tysiące albo miliony :)) zostali mi tylko życzyć kolejnych sukcesów! Bang my hands :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dziękuję :)
      Nie, proszę! Obiecuję, że będę pisać! :'D :")
      Ej! Ja się cieszę, że w ogóle tu trafiłaś i że czytasz! :)
      Dziękuję! Też mam taką nadzieję :)) No miliony to za dużo powiedziane ;)
      Viks

      Usuń
  4. Gratulacje! Nie dziwię się, że tak duża liczba osób czyta twój blog :-) Szkoda, że nie ma nowego rozdziału. Życzę weny, żeby notka pojawiła się w środę!
    Zonia ❤
    PS Ciekawy pomysł z tym podsumowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jestem przeszczęśliwa, że tak uważasz! ^^
      Mam nadzieję, że rozdział pojawi się w środę, ale jeszcze nic ni wiadomo :/ ;)
      Dziękuję♥
      Viks

      Usuń
  5. Jestem od początku z każdym dniem jeszcze bardziej uwielbiam yen blog. Na uwielbieniu ( jeśli liczyć procenty) jestem na: 1000055555599999987775556/10
    Nie wiem nawet czy taka liczba istnieje, ale.... Co tam!
    Gratuluję 10.000! Sama nie wiem ile ja wbiłam tych wyświetleń wchodząc 10 razy na dzień XD
    Niedługo napewno będziesz mieć ich jeszcze więcej!
    WENY!
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej♥ Dziękuję!
      Haha, na pewno taka liczba istnieje :")
      Dziękuję i cieszę się, że tak często tu wchodzisz ^^
      Mam nadzieję ☼
      Viks

      Usuń
  6. Gratulacje!!!
    masz talent zasłużyłaś na to naprawdę ;)
    życzę dalszych sukcesów ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♥
      O kurczę... To naprawdę przemiłe słowa ☼
      Viks

      Usuń
  7. Gratki =) w sumie za służyłaś za tak dobrą robotę jaką odwalasz ;)
    Oleverd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mega mi miło ☺☻
      Viks

      Usuń
  8. GRATULACJE!!! :D
    Nic dziwnego, że jest tyle wyświetleń, piszesz naprawdę świetnie i jesteś naprawdę świetną osobą :)
    Ej! Ja jestem od początku (co prawda nie zawsze komentuję, ale zawsze czytam i jestem od początku :D) i nie uważam, żeby poprzedni wygląd był koszmarny! :D
    Och! No tak! Zapomniałam skomentować nagrania "The Hanging Tree"... zaraz to zrobię, bo bardzo mi się podobało :)
    Ooo... gratuluję :) Ja też byłam w ogromnym szoku jak zobaczyłam, że moje blogi są czytanie również przez osoby zza granicy :)
    No cóż... życzę Ci jeszcze więcej wyświetleń i duuuuuuuuuuuuuuużo weny :)
    Pozdrawiam
    (zakochana w Finnicku i Samie i innych bohaterach książkowych i aktorach, nieogarnięta, miłośniczka niemiłosiernie długich komentarzy) love dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kurczę... Ogromnie ciepło mi się na sercu zrobiło, że uważasz, że jestem miłą osobą ♥ Dziękuję.
      Haha :') W sumie nie wiem, ale ten wygląd jest na pewno lepszy ^^
      Racja, utwór jest piękny, moja przyjaciółka ma ogromny talent♥
      Dziękuję, to jest... Duży szok :))
      Dziękuję! :DD
      Viks

      Usuń
  9. Łał takie sumki to niezły wynik!!!!!! Bardzo gratuluje i mam nadzieję, ze Twój blog będzie się dalej rozwijał i, ze notki będę pojawiały się jeszcze przez dlùuuuuugi czas.
    Jeszcze raz gratulacje
    Dudi (którą jest z Tobą i Twoim blogiem i poczatku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♥♥♥
      Ach... Też mam taką nadzieję ^^ :*
      Viks

      Usuń
  10. Gratuluje! Zasługujesz, ale na więcej ;) Za niedługo mnie dogonisz :D U mnie stanie liczba wyświetleń, a u Ciebie tak szybko wzrośnie, że będziesz mieć ode mnie 20 tys. wyś. więcej ^^ Cieszę się razem z Tobą ^^ Zobaczysz, nim się obejrzysz będziesz mieć o jedno 0 więcej xD Gratulejszyn jeszcze raz, mam nadzieję, że z tej okazji wstawisz dużo dłuższy rozdział, co? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Bez przesady ;) Wątpię, abym Cię dogoniła.
      Jedno 0 więcej to bardzo dużo, ale mam nadzieję, że dam radę :))
      Nawet nie wiem, czy post jutro będzie :( Niestety od wczoraj jestem chora, więc pisanie niezbyt mi idzie :'(
      Viks

      Usuń
  11. Wielkie brawisima dla Viks !!!!!
    Jestem zadowolona i dumna że blog mojej npnzn1 ma tyle wyświetleń . Mam nadzieje że ta liczba sie powiększy i będziesz miała jeszcze większego bananka na twarzy , który zaoguł jest szeroki od ucha do ucha . Jeszcze raz wielkie gratki for You i dużo dużo weny !!!
    Kinia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, kochana <3 :*
      Też mam taką nadzieję ^^
      Tak, przeważanie bananek jest baardzo szeroki :D
      Dziękuję! <3
      Viks

      Usuń