niedziela, 24 kwietnia 2016

The Hanging Tree

Witajcie kochani
W oczekiwaniu na rozdział (który pojawi się w środę) mam dla Was małą (ogromną) niespodziankę!
Moja niezwykle utalentowana przyjaciółka - Dudi - nauczyła się grać The Hanging Tree na pianinie. I muszę przyznać, że wychodzi jej to naprawdę rewelacyjnie. Jej wykonanie naprawdę mi się podoba i mnie wzrusza, więc postanowiłam, że zaprezentuję Wam jej wykonanie tej niesamowitej piosenki. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i wyrazicie w komentarzu, co sądzicie
PS. Przepraszam za słabą jakoś i dźwięk, ale mam nadzieję, że mimo to Wam się spodoba ;)
Viks


                                   
                                                            Autor: Dudi

14 komentarzy:

  1. Wow. Przepięknie. Uwielbiam tą piosenkę.... Gratulacje Dudi!
    W poprzednim komentarzu zapomniałam napisać, że ostatnio byłam w kinie na filmie ,, Łowca i Królowa Lodu". Bardzo mi ię spodobał. Naprawdę warto obejrzeć!
    Zonia
    PS Życzę weny, żeby nowa notka pojawiła się w środę! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że Ci się podobało. Ja też ją uwielbiam. <3
      Dudi❤

      Usuń
  2. Ślicznie grasz :* Uwielbiam tą piosenkę a te wykonanie to poprostu odlot !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku bardzo dziękuję.�� Bardzo mi miło.♡
      Dudi ❤

      Usuń
  3. To było śliczne! Masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Miło mi, że podoba się ♡
      Dudi ❤

      Usuń
  4. Mozart, Chopin i spółka wymiękają przy Tobie Dudi :) naprawdę, mega fajnie i szacunek bo ja prędzej połamałabym sobie paluchy niż tak zagrała :) jeszcze raz: cudo :D bang my hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Bardzo dziękuję. Miło mi ♡♡♡♡♡♡♡♡.
      :") Nie połamałabyś.
      Dudi♡

      Usuń
  5. Strasznie mi się podoba!! Świetnie grasz Dudi :D
    Ach... aż mi się zachciało coś zagrać (tak, tak... love dream niegdyś grała na pianinie, ale było to jeszcze w czasach prehistorycznych, czyli wtedy, kiedy chodziła do podstawówki... no dobra... może aż tak stara nie jestem, bo w tym roku kończę dopiero 17 lat, ale nie zmienia to faktu, że już dawno nie grałam :D) chociaż... pianino jest teraz wyniesione i musiałabym po nie iść... lenistwo zdecydowanie wygrywa :D Wolę siedzieć w cieplutkim domku, przed komputerem i po raz kolejny słuchać jak grasz :)
    Na prawdę baaaaaaaaaaaaardzo mi się podoba i życzę Ci dalszych sukcesów w muzyce :)
    Pozdrawiam
    (zakochana w Finnicku i Samie i innych bohaterach książkowych i aktorach, nieogarnięta, miłośniczka niemiłosiernie długich komentarzy, która strasznie często schodzi z tematu) love dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem co napisać... może po prostu: bardzo dziękuję ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
      Dudi

      Usuń
  6. Sorry ze wcześniej nie komentowałam ale czas ucieka coraz szybciej . Pięknie grasz na pianinie a ten utór boski .wielkie gratki dudi naprawdę szacun !
    Kinia ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :)
      Potwierdzam utwór boski
      Przepraszam, że tak późno moja odpowiedź, ale miałam problem ze wstawieniem komentarza :(
      Dudi <3

      Usuń
  7. Super Ci wyszło ;) Podziwiam i za talent i za to, że w ogóle chciało Ci się tego uczyć. Dla mnie pianino to czarna magia ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wykonanie mojej przyjaciółki, napisałam w poście ;)
      Luz, ja też nie rozumiem pianina ;)
      Viks Follow

      Usuń