wtorek, 26 lipca 2016

Nowy wygląd bloga, czy wielkie brawa dla love dream!

Hej kochani!
Każdy, kto czyta teraz tego posta, zauważył już nowy i po prostu niesamowity wygląd bloga ♥ Może to nie jest zbyt skromne, ale ten szablon jest po prostu cudowny, a to wszystko dzięki love dream, która jest fenomenalna! Tak, to właśnie ona zrobiła ten piękny szablon. Mało? To właśnie love dream zrobiła to piękne zdjęcie Katnss i Peety! Ja się od razu zakochałam w zdjęciu, szablonie... No by czy nie jest piękny? No proszę Was! ♥
W każdym bądź razie ten post służy, abym wylała wszystkie swoje zachwyty nad talentem love dream oraz spytała Was co sądzicie o wyglądzie? Hę? Jestem bardzo tego ciekawa, więc czekam na komentarze! :)
Ja osobiście jeszcze raz bardzo DZIĘKUJĘ love dream - za wszystko. Jesteś bardzo miłą, utalentowaną osobą z którą wymienianie się mailami to sama przyjemność. Dziękuję.
A i ten cytat na zdjęciu, który wybrałam ja. Początkowo miał być po angielsku, najlepiej z Igrzysk, ale wiecie co? To mój ulubiony cytat i sądzę, że idealnie tu pasował. ♥
Zapraszam do komentowania tego posta oraz poprzedniego Viks Follow tu i tam, czyli wszystkie blogi które czytam 1/3 :)
PS. Kolejny rozdział napisany jest w 1/4, więc spodziewajcie się go w czwartek :)
Viks Follow

23 komentarze:

  1. O hej!!! ^^^
    Tak! Napatrzeć się nie mogę na to tło! Jest cudowne....! Oh , kocham ich! #TeamPeetaAlwaysForever4ever<3💗💗💗💗
    Wygląd jest śliczny, cudowny i piękny! Naprawdę!
    Jest taki inny, nowy, oryginalny<3 Brawa dla love dream i dla ciebie 😊😀
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence
    PS. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz : śliczny blog!!!! Bosh💗, naprawdę<333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej <3
      Och, tak! Sądzę dokładnie tak samo i nie mogę wyjść jeszcze z podziwu, że love dream stworzyła coś tak pięknego ♥
      Dla mnie? Ja nie miałam w nim udziału :')
      Dziękuję! ♥♥♥
      Viks Follow

      Usuń
  2. Hej
    Genialny wyglą a to tło cudowne !!! Ale genialne normalnie ohh
    Wielkie brawa dla Love dream jesteś bardzo utalentowana .
    Zdjęcie genialne i ten cytat . Wracając do tematu ja sądzę że to był genialny pomysł z nowym wyglądem i nie mogę doczekać się kolejnego posta .
    Kinia ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Dzięki, dzięki :*
      Cieszę się, że ci się podoba <3
      Kolejny prawdopodobnie jutro ^^
      Viks

      Usuń
  3. Jedyne moje zdanie:
    Love Dream, gdziekolwiek jesteś! Zrobisz mi grafikę? Wow! Piękne!
    Przepraszam że krótko, ale pisze na telefonie!
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam do poprzedniego posta, bo chyba go nie czytałaś, nie?
      Viks Follow

      Usuń
  4. Dzisiaj bardzo krótko, bo jestem na wyjeździe. Dzisiaj dostałam wreszcie telefon na chwilkę! Szablon cudowny- idealny! Viks follow przeczytam po powrocie ;-)
    Zonia❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem ;)
      Mi też się podoba i cieszę się, że tobie również :)
      Okej :D
      Viks Follow

      Usuń
  5. Hej. Jestem na Twoim blogu nowa ale muszę powiedzieć że wygląd jest oszałamiający. Na serio. Super wygląda i szczerze zazdroszczę jego autorce takich rewelacyjnych rozdziałów. Ja serdecznie zapraszam na mojego bloga hangingtree.blox

    Pozdrawiam ( całuski )
    karamel56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ^^
      Dziękuję bardzo się cieszę, że ci się podoba :)
      Jeszcze raz baaardzo dziękuję :)
      Jasne, na pewno wpadnę! Daj mi tylko 3-4 dni na nadrobienie wpisów i zaczynam komentować! :)
      Mam nadzieję, że zostanie na dłużej :D
      Ja również pozdrawiam :*
      Viks Follow

      Usuń
  6. Naprawdę niesamowicie cieszę się, że szablon się podoba :D
    Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo dziękuję za miłe słowa :)
    Wymienianie się mailami z Tobą to również przyjemność :)
    Dziękuję raz jeszcze :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję :) (tak wiem, po raz jakiś...setny?) :')
      :DDDDDDDDDDDD
      Viks Follow

      Usuń
  7. Jejku jaki śliczny ;* aż chyba zgłoszę się do brata (jest informatykiem ) żeby nauczył mnie jak robić szablony. Tak Oleverd znalazła sobie właśnie nowe hobby xD Jeszcze raz CUDO CUDO CUDO CUDO CUUUUUUUUUUUUUDO !!!!!!!!
    Oleverd
    Ps: Rozdział u mnie najprawdopodobniej jutro (28 lipca) . :)
    Oleverd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Haha, świetny pomysł! Ja tam się nawet za to nie biorę, bo to pewnie trudne jak nie wiem :')
      Dziękuję <3
      To czekam i na pewno skomentuję! :)
      Viks Follow

      Usuń
  8. Ślicznie jest :D A co do tytułu...Nic dziwnego że Ci się podoba :D Jest na prawdę mega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bozeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie dosc ze znow ostatnia, zalalo mi telefon i jest do wyrzucenia to wreszcie kiedy chcialam usiąść i naposac spozniony jak zwykle komentarz musze wyjsc z domu a tak mnie to wkurzylo ze szok...............
    skomentuje kochana jak wroce a tymczasem ludzie LITTLE SWING w wolnosci kurde...... pozdrawiam :) Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem!!!!
      nowy wyglad bloga baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo mi sie podoba i w 100% potwierdzam Twoje słowa, że Love4 Dream jest niesamowitą osobą. Mialam mozliwość kiedys wymienienia z ią kilku mailów i miedzy innymi dlatego wiem, że to mega ciepła, fajna i przede wszystkim pomocna osoba (oby było takich osob wiecej na swiecie)
      co do tytułu.. moze nie jestem zbyt uczuciową osobą, ale jest on bardzo fajny i swojego czasu tez go kiedys uwielbialam :)
      a tymczasem? lece skomentowac poprzedni post :D Bang My Hands

      Usuń
    2. Ooo, to cieszę się, że wygląd Ci się podoba :)
      Zgadzam się w stu procentach! Love Dream jest niesamowita i ciepła, a wymienianie z nią mailów było przyjemnością.
      Mi się bardzo podoba i cieszę się, że tobie też się spodobał :))
      Viks Follow

      Usuń
  10. Mam Operę i na niej szablon bloga wygląda bardzo źle ;/ Całe tło się rozsypało, a przynajmniej takie mam wrażenie...
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo na Operze, Mozilli i Exploderze szablon miał drobne mankamenty, ale to były drobnostki, które zresztą love dream poprawiła. Ja osobiście nie mam Opery, więc nie wiem, jak to wygląda u ciebie.
      Viks Follow

      Usuń
  11. Piękny <3 Twojego starego szablonu, wstyd przyznać, już za dobrze nie pamiętam, ale wiem, że mimo, że mi się podobał, ten ma w sobie coś... Coś takiego, przez co jeszcze milej odwiedza się Twój blog. Brawa dla Love Dream! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Bardzo się cieszę, że wygląd ci się podoba, love dream to naprawdę utalentowana osoba <3
      Viks Follow

      Usuń