poniedziałek, 25 lipca 2016

Viks Follow tu i tam, czyli wszystkie blogi które czytam 1/3

Witajcie, kochani czytelnicy! Dzisiaj nie przybywam do Was z kolejny rozdziałem, ale za to z dość nietypowym postem. Jako, że czytam naprawdę wspaniałe blogi i dużo, ale to naprawdę dużo o nich mówię, postanowiłam, że poświęcę im trzy wyjątkowe posty, na  których dokładnie opiszę każdy z nich :)
Opiszę tu blogi, które są prowadzone aktualnie oraz ok. 5 blogów, gdzie autorzy je zawiesili lub porzucili. Kolejność przypadkowa ;) Jakby co to jest część 1., ponieważ gdybym opisała wszystkie blogi od razu, to czytalibyście to chyba z tydzień :') Gotowi? To lecimy!

Blogi o Igrzyskach Śmierci

Po rebelii | Życie po rebelii

Blog, który po prostu kocham. Świetny, zabawny, pełen przygód - po prostu cudowny. Opisuje - jak większość blogów w tym poście - dalsze losy Katniss i Peety. Jednak w taki sposób, że po przeczytaniu całego bloga chcesz powiedzieć tylko jedno - ŁAŁ. Czytając tego bloga można się wzruszyć, uśmiać do łez, zasmucić. Bohaterowie idealni w każdym stopniu! Czytałam tego bloga dwa razy i za każdym razem wywołuje i mnie fale emocji!
Blog jest prowadzony przez wspaniałą pannęHutcherson i ukazało się na nim aż 203 rozdziały! A ja wciąż mam ochotę na więcej i więcej, więc z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy, które są naprawdę cudowne ♥

PoIgrzyskach

Nie ukrywajmy - to chyba najsławniejszy blog o dalszych losach Katniss, jaki kiedykolwiek istniał/istnieje. Nie ukrywam, ale jest również chyba najlepszym, jaki czytałam. Poprawka, jednym z najlepszych. Całego czytałam chyba... Trzy, cztery raz? Co jakieś pół roku ciągle do niego wracam, bo jest cudowny, naprawdę nieziemski. Może nie czuję do niego takiego sentymentu jak do pozostałych blogów, ponieważ nie jestem jakoś związana z autorkami, które są już dorosłymi paniami, więc nie odpowiadają za często na komentarze, co oczywiście nie umniejsza blogowi :)
Na razie opublikowane zostały 183 rozdziały, które czytałam z zapartym tchem i wypiekami na twarzy, jakich nie wzbudziła niejedna książka. Mam nadzieję, że pojawią się jeszcze jakieś posty, ale autorki same mówią, że dorosłe życie nie daje za wiele czasu na blogowanie. Jednak ja wciąż wierzę, że będą nowe rozdział, bo tak historia się jeszcze nie skończyła!

Katniss i Peeta. Po rebelii.

Ech... Naprawdę cudowny blog, jednak zawieszony do odwołania, co mnie naprawdę smuci, ale liczę, że wspaniała autorka bloga jeszcze do niego wróci.
Blog charakteryzujący się naprawdę długimi rozdziałami, jednak tak wspaniałymi, że nie wiem, jak to opisać. Cudowny, bohaterowie niezwykle prawdziwi, tacy... Żywi, wiecie, o co mi chodzi? Opowiada dość inną historię Katniss, bowiem nie mamy tutaj dosłownego ,,Peetniss". Opisuje to, jak Katniss emocjonalnie stara się ułożyć swoje życie po wojnie, jednak jej psychika na to nie pozwala. Ten blog gwarantuje dam dawkę głębokich przeżyć, wzbudza w nas łzy, a jednocześnie kibicujemy Katniss bardziej, niż kiedykolwiek.
Na blogu zostało napisanych 35 rozdziałów, a ja jestem pełna nadziei, że blog będzie kontynuowany.

Dalsze losy Katniss Everdeen i Peety Mellarka

Tutaj nie rozpiszę się chyba za bardzo, ponieważ blog jest zamknięty od 27.12.2015r. Właściwie nie jest zamknięty, raczej porzucony bez słowa, co jest dla mnie przerażające i smutne i wiecie... No.
W każdym bądź razie, blog był naprawdę fenomenalny i ciągle na niego wchodzę z nadzieją, że ujrzę kolejne posty :) Blog powinien usatysfakcjonować każdego Trybuta, ma wiele ciekawych wątków i o ile pamiętam, bardzo barwne postacie :)
Do tej pory autorka udostępniła 75 wpisów, z czego każdy ciekawy, wzbudzający w czytelniku wiele emocji.

Peeta i Katniss ~ miłość połączona na wieki

I... Kolejny blog porzucony od stycznia tego roku, przez co moje serce zalewa się falą smutku, że takie wybitne historie kończą się w takich momentach.
Blog który naprawdę powala z nóg na każdym kroku. Jest przezabawny, uroczy, jednak nie zabraknie w nim akcji i wydarzeń, które łamią mi serce, dosłownie! ♥ Wiele wątków jest niepowtarzalnych, przez co naprawdę jestem nimi zafascynowana.
Do tej pory ukazało się 18 wpisów, z czego każdy przepełniony magią... W przenośnym znaczeniu ;)

The mockingjay lives

Blog, który urzekł mnie na każdej linii i w każdą stronę! Zresztą, mam do niego ogromny sentyment, historia jest inna, oryginalna, przez co zakochałam się w niej (oraz w Zawiszy!) od pierwszego wejrzenia. Tak jak napisałam, historia jest inna, tzn. Losy Katniss to również do końca przysłowiowe ,,Peetniss" . Wydarzenia tam mają bardziej wojenny charakter, przez co nie możemy oderwać się od czytania i z wypiekami śledzimy dalsze losy każdego z bohaterów. Jestem tym blogiem zafascynowana i naprawdę jest świetny!
Na razie opublikowanych zostało 24 wpisów, lecz autorka nie może kontynuować dalszej historii z przyczyn osobistych, dlatego (jak niektórzy z was wiedzą) jest organizowany konkurs na nowego autora tego bloga >KILK<

Miner's Doughter

I Viks Follow znowu się powtarza, ale to nie moja wina, że tyle blogów łamie mi serca i zostaje porzucone. Jednak liczę, że będzie kontynuowany! :) *przesadna optymistka*
I kolejna inna historia, ale piszą INNA, mam na myśli historię Katniss, jaką jeszcze nie czytałam. Albowiem opisane są tu wydarzenia, jak dalej potoczyły się jej losy, kiedy wygrała Igrzyska... Sama. Tak, Peeta nie został wylosowany w 74 Igrzyskach! Na tym blogu Katniss ma ok. 25-30 lat, jest alkoholiczką i ogólnie jej życie to dno. Na tym blogu znajdziecie naprawdę wstrząsające rozdziały, które zapamiętacie na naprawdę długo... Jednak właśnie za to kocham tego bloga i polecam każdemu, kto został zaciekawiony tą oto historią.

You know nothing, Miss Everdeen

I kolejny cudownie napisany blog, który skradł moje serce od każdym względem. Intrygujący, wywołujący tyle emocji naraz, że czasami mam ochotę napisać ,,Co? Ale jak to? Przecież to nie może być prawda!" Bohaterowie prawdziwi, nie wspominając o tym, że jest również wiele nowych postaci, a każda ma niepowtarzalny charakter. Jest tez w jakimś stopni inny, ponieważ w tym FF Katniss zabija Snowa, a Coin żyje, więc zapowiada się ciekawie, nieprawdaż?
Napisanych jest na razie 19 rozdziałów, a ja wciąż czekam na więcej i więcej. :)

Finnick Odair & Annie Cresta

Och! I kolejny wspaniały, wyjątkowy w dosłownym znaczeniu tego słowa blog! Jak o tytule widzicie, nie dotyczy on Peetniss, a Finnicka i Annie, przez co ta historia ma inny, magiczny klimat. Ja tą historię po prostu kocham, jest świetna i wiecie... Tak urocza i taka ,,Finnickowa", że nikt, absolutnie nikt nie może się od niej oderwać! Jest pisana z dwóch, a czasami więcej perspektyw, głównie Finnicka i Annie. Ta historia pokazuje nam wszystkie ich wspólne lata - ich poznanie się, powolne, urocze zakochanie, ale i to, że miłość jest najsilniejszą rzeczą na świecie i dla niej można poświęcić wszystko. Jestem oczarowana tym blogiem, autorką, która ma tak wieli talent, że to aż nie możliwe - uwierzcie na słowo. Polecam każdemu i obiecuję jedno - nie będziecie mogli się od niej oderwać na dłuższy czas!
Udostępnionych jest 114 rozdziałów i mam nadzieję, że pojawi się drugie tyle! ♥

Dalsze losy Katniss i Peety

Piękny, delikatny, uroczy - tak opiszę ostatniego w dzisiejszym zestawieniu bloga. Historia przedstawiona na tym blogu bardzo mnie poruszyła, jest wzruszająca i cóż... Bardzo mi się podoba. Każdy rozdział jest taki lekki, przyjemny - wiecie co mam na myśli? Ten blog był zawieszony, ale na szczęście jest kontynuowany, co bardzo mnie cieszy! Bohaterowie wspaniali, a pomysły na niektóre wątki mnie zachwyciły ♥ Polecam każdemu, którzy chcą poczytać o niezwykłej historii miłosnej rozgrywającej się pomiędzy Katniss i Peetą.
Opublikowanych zostało 36 rozdziałów, a ja, jak w każdym przypadku, czekam na więcej :)

Uff, dobrnęliśmy do końca :) I jak podoba Wam się ten post? Mi się go bardzo przyjemnie pisało ♥
Jeśli ktoś nie chce, abym nie recenzowała jego bloga, niech napisze w komentarz, a ja usunę recenzję ;)
Jak widzicie w tytule widnieje ,,1/3" więc z tego cyklu pojawią się jeszcze dwa posty, które są kontynuacją tego. Czemu tak zrobiłam? Jak napisałam wcześniej, czytam 30 blogów, a zrecenzowanie ich wszystkich od razu trochę by dłużyło, nie? Więc oto przed Wami pierwsza dziesiątka. Ponownie zaznaczam, że kolejność jest przypadkowa, brałam je po kolei z zakładki ,,Co czytam?" ;)
A oto, jakie blogi zrecenzuję w kolejnych postach:

Viks Follow tu i tam, czyli wszystkie blogi które czytam 2/3

Igrzyska Śmierci, nie zapomnimy
Peeta and Katniss - together?
Katniss I Peeta inna historia
Katniss&Peeta
Dalsze losy Kosogłosa po rewolucji
Peeta i Katniss: Dalsze życie - burn with us
Oczami Peety Mellarka
Courage And Sacrifice
The Hunger Games Poland ♥
Miniaturki - mulifandom

Viks Follow tu i tam, czyli wszystkie blogi które czytam 3/3

Książki oczami AMN
Czytam, piszę, recenzuję, polecam
Zaczytana Iadala
Przyjaciel książek
Books by Geek Girl
Książki według Jęczącej Marty
Films World News
Rozmawiamy o wszystkim i o niczym
Opowiadanie o nastolatkach
All I can is be me. Whoever that is.

Mam nadzieję, że ten cykl Wam się podoba, bo naprawdę długo się zastanawiałam czy go opublikować. Dajce znać w komentarzu, nawet jak nie zrecenzowałam dziś Waszego bloga - chcę po prostu wiedzieć, czy mam kontynuować ten cykl, kochani ;)
Nie wiem, co następnie pojawi się następnie, czy kolejny post z tego cyklu czy rozdział. Postaram się, aby to drugie ;) I jak niektórzy zauważyli, zmieniła się ciut moja nazwa i opis w rubryce ,,O mnie", a także obserwuję wszystkie blogi które czytam, a autorów z kontem w Google+ obserwuję :) A co, taki powiew świeżości na lato. Żartuję, ma to głębsze znaczenie *tak, chodzi o projekt, który nie chciałam Wam zdradzić*, ale o tym kiedy indziej ;)
Czekam na komentarze i byłoby mi miło, gdybyście obserwowali mojego bloga *a co, taka reklama* :')
Do następnego postu, Trybuci! ♥
Viks Follow

19 komentarzy:

  1. Hej
    Znowu pierwsza ( jej )
    Chociaż sama nie mam bloga ani nie czytam innych oprócz twojego to ten pomysł bardzo mi się spodobał . Powinnaś kontynuować ten cykl . Bardzo fajnie opisałaś te blogi aż chce mi się je czytać . Biedna Viks tyle blogów zostało zawieszonych �� A tak przy okazji czytałam twoją zmienioną zakładkę O mnie bardzo fajna ( niewiem jak inni ale to dla mnie nie nowość ) wiem że kochasz czytać książki w przeciwieństwie do mnie .
    Kinia ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hej :) Haha :*
      W takim razie cieszę się, że ci się podoba :)
      Właśnie, jak można zawieszać blogi? No ja się pytam, jak? :'(
      To cieszę się ♥ Haha :* Wiesz... Przeciwieństwa się przyciągają <3
      Viks Follow

      Usuń
  2. Hej! <3
    Tak, zgadzam się z tobą w 100%! Blogi, które dziś zareklamowałaś są świetne! Te rozdziały! Ja każdy z nich ( najbardziej zachwyciły mnie " Po Rebelii" , "Po Igrzyskach" i chyba jeszcze jakieś) czytałam po 3,4 razy! Te rozdziały są tak wciągające i niesamowite i co najgorsza już nie pisane :( Pewnie dlatego, że jak napisałaś jeden z tych blogów jest pisnay przez osóbki dorosłe? Pewnie tak :-) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym postem, który mega mi się spodobał! :') Naprawdę zaskoczyłaś mnie tym ... :D Och, tak zauważyłam nową nazwę, profilówkę, opis przeczytanych kilka razy :") ( Jak się jest fanem to tak trzeba XD ) Jeszcze chętnie poczytam parę postów z tych blogów :-"Bardzo mi smutno, że postów z rozdziałami jak na razie nie ma :( Przecież to takie cudowne blogi! No jak?! Jak to możliwe!? ....
    Zdecydowanie ta seria jest boska:)-! i taka oryginalna i w ogóle! :"D Eh, dobra to ja chyba kończę, jak zacznę paplać o boskości i oryginalności tej serii to skończę komentarz za rok, albo dwa :D
    Życzę weny i inspiracji do pisania kolejnych rozdziałów i części tego projektu oczywiście :-)
    Pozdrawiam serdecznie ;")
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo <3
      Dokładnie tak, są cudowne <3 Łącznie z Twoim oczywiście, recenzja Twojego bloga w następnym poście :)
      Mnie tak samo + Losy Finnicka i Annie :)
      To cieszę się, ż cię zaskoczyłam i post ci się spodobał, bo naprawdę nie wiedziałam, czy pisać go, czy nie... :)
      Ej! Zarumieniłam się i wiesz... ,,Jak się jest fanem to tak trzeba" To było takie...<333 Dziękuję, a ja Twoim! ~przeznaczenie~
      Dokładnie tak! Chociażby jakieś słowa zawieszenia, a nie tak zostawić bloga i ani be, ani me...xd
      Dziękuję! ♥ Haha <33
      Dziękuję bardzo :))
      Viks Follow

      Usuń
  3. Ojejku... ja... nawet nie wiem co mam powiedzieć (no dobra... napisać XD)... zaniepisałam (bo po co pisać "zaniemówiłam" XD)...
    Na początku chcę Ci baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo (i jeszcze nieskończoność razy "a") podziękować za tak miłe słowa... kurcze... ja nigdy nie wiem co mam powiedzieć na tak miłe słowa... więc po prostu baaaaaaaaaaaaardzo (i znów nieskończona ilość "a") dziękuję :)
    Mi ta seria się baaaaaaaaardzo podoba :) Kilka tych blogów już znałam jak "Poigrzyskach" i "Po rebelii | Życie po rebelii" i je czytałam, ale jak wiadomo pod koniec roku szkolnego (ha ha ha... pod koniec? Chyba już od marca) moja aktywność w świecie blogów trochę spadła (ze względu na naukę) i nie komentowałam... teraz (od początku wakacji...) dopiero biorę się za nadrabianie tego wszystkiego... tylko nie jest to niestety takie proste... waaait... o czym to ja pisałam? Aaa... już wiem co chciałam napisać :D Chciałam napisać, że niektóre blogi już znałam (i baaaaaaaaaaaaaaardzo je lubię), ale niektórych jeszcze nie... i chyba czas to zmienić :D Także dziękuję nie tylko za miłe słowa, ale i za polecenie mi wspaniałych blogów... szkoda tylko, że niektóre z nich są zawieszone :(
    Czy kontynuować? No jasne!!!! :D *ekhem* im więcej blogów tym lepiej *ekhem* XD
    Właśnie zauważyłam tą zmianę... zdjęcia profilowego i opisu i nazwy... chodzi o projekt? Hmmmm... no ta ja w takim razie ciągle (i coraz bardziej niecierpliwie) czekam na dokładne opisanie tego projektu :D
    No cóż... ja życzę Ci duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo weny :D Czekam na kolejny wspaniały rozdział lub post :D
    Pozdrawiam
    (nieogarnięta, zakochana w Finnicku, Samie Claflinie, innych bohaterach książkowych i aktorach, miłośniczka niemiłosiernie długich komentarzy) love dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Zaniepisałam"? Dobre :')
      Nie ma za co ;) :* Ja też przeważnie nie wiem, co mam odpowiedzieć jak ktoś mówi mi miłe słowa ;)
      Naprawdę nie ma za co ;) <3
      To baaaaaardzo się cieszę, że seria ci się podoba :)
      To chyba takie właśnie najpopularniejsze, nie? ;)
      O, to cieszę się, że niektórych jeszcze nie znałaś, przez co ich fenomen jeszcze przed tobą ;)
      Właśnie! Jak można odejść z blogosfery bez ani jednego słowa wyjaśnienia? No ja się pytam, jak?
      Haha, to dobrze, zabieram się za kolejną część tego cyklu :)
      Yhym, ten projekt nie będzie jakiś łał, czy coś, ale powoli zaczynam się do niego przygotowywać, więc no... Ale to nie będzie jakieś coś no nie wiem...:') (Ten moment, kiedy nie możesz się wysłowić, ech...)
      Dziękuję! <3
      Viks Follow

      Usuń
    2. No bo wiesz... w sumie to nie powiem, że "zaniemówiłam", jeśli mam coś napisać XD
      Tak, chyba najpopularniejsze :D Ach... w ogóle to chyba pierwsze blogi o IŚ jakie zaczęłam czytać, więc dla mnie to też masa wspomnień :D
      Ja również się cieszę... no bo jak już wspomniałam... im więcej blogów tym lepiej :D
      Yh... no właśnie... ja też nie wiem jak można blogosferę porzucać bez żadnego wyjaśnienia...
      W takim razie czekam :D
      Ja jestem pewna, że będzie baaaaaaaardzo fajny i nie mogę się już doczekać aż się zacznie :D

      Usuń
  4. Łoo! A co to za pomysł? :D
    Tak sobie patrzę i myślę: A wejdę na twojego bloga przeczytać jeszcze raz ostatni rozdział... No i masz! Jakiś nowy post na temat recenzji. Nie będę kłamać, jestem ciekawa jak streścisz i ocenisz mojego bloga w następnej notce, aż mnie ciarki przeszły xD
    Ogólnie czytałam/czytam te same blogi co ty i jestem tego samego zdania! Są cudowne <3
    Także uważam w sumie twój pomysł za lekko szalony, ale oryginalny
    Czekam na kolejny rozdział i na drugą część tych recenzji! :D

    Płonący Kosogłos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli... Podoba ci się ten cykl? :)
      Haha, na pewno cudownie go ocenię <3
      Dokładnie! Też tak sądzę, są naprawdę świetne!
      Już niebawem kolejna część ;)
      Viks Follow

      Usuń
  5. Wow... Naprawdę nie wiem co napisać oprócz wielkiego, ogromniastego DZIĘKUJĘ!!!!!<3<3<3 Naprawdę nie wiem co mam powiedzieć, po prostu... nie spodziewałam się, nie wiem jak mam opisać to jak zrobiło mi się ciepło na sercu czytając tę recenzję <3 <3 <3 Jeszcze raz wielkie, wielgachne dzięki :)
    Kontynuuj tę serię, bo dzięki niej można się dowiedzieć o wielu wspaniałych blogach :)
    Masz wielkie pozdrowienia od "Zawiszy" (przez Ciebie się biedna rumieni, ale wiesz ona ma już kogoś do poskładania jej połamanego na małe kawałeczki serduszka ;) )
    Życzę Ci weny, powodzenia z projektem i pozdrawiam!
    Nareszcie na swoim koncie Niewidzialna Forever :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, za tak świetny blog, należała się świetna recenzja <3 Cieszę się, że ci się podobała :)
      Będę właśnie ją kontynuować, skoro się podoba :D
      Dziękuję i pozdrów ją ode mnie! Wiem, wiem ♥
      Dziękuję, dziękuję, dziękuję <33
      Viks

      Usuń
    2. Ten nowy wygląd bloga jest boski :) Najpierw nowy nick, opis a teraz wygląd bloga, same zmiany u Ciebie widzę ;)

      Usuń
    3. Cieszę się, że ci się podoba! Zaraz będzie pewien post, jeśli chodzi o wygląd bloga *ok. 20 min* :)
      Viks Follow

      Usuń
  6. Może zacznę od tego, że głupia ja, nie zauważyła tego posta. A bardzo tego żałuję :((((((((((((((((((((((((((((((((( Rozdziały na każdym blogu wciągające i szkoda, że niektóre są ,,zawieszone w brutalny sposób", bo autorki mają naprawdę wielki talent. No cóż, idę się zapytać love dream o grafikę :)
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic się nie stało ;)
    Dokładnie, to przykre, bo niektóre blogi mają naprawdę świetne wątki :/
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Twoja recenzja bloga bardzo mnie poruszyła, nie mogę dodać nic więcej, oprócz tego, że mój zeszyt (który wygląda jakby przeżył dwie wojny światowe) zawierający różne wątki przydatne do pisania rozdziałów, nadal leży na półce w honorowym miejscu, a mój komputer wyłączył się na amen... (Czy wspominałam, że nie mam szczęścia do elektroniki?). Przez czas mojej nieobecności cały czas planuję akcję mojej książki (i zarabiam pieniądze na sprzęt, by ją w ogóle napisać ;q), ale również zamierzam zacząć tłumaczyć angielskie Fanfictions, bo moje zamiłowianie do angielskiego rośnie z dnia na dzień. Jeśli masz propozycję - podeślij mi w prywatnej wiadomości na funpage bloga. Moje elektroniczne urządzenie to teraz telefon (który ostatnio też zaczął wirować ;-;), ale myślę, że dam radę odpisywać. Jeśli nie, to znaczy, że pewnie nie ma mnie w domu, bądź pomagam przy remoncie. :) Dziękuję za miłe słowa o moim blogu!!!
    Pozdrawiam Viks Follow, wierną fankę
    ~Lotopałanka^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo cieszę się, że recenzja Ci się podoba :)
      O nie... A myślałam, że wrócisz do prowadzenia bloga, brakuje mi Twoich naprawdę wyjątkowych rozdziałów <33 Taaak, znam ten ból, też nie mam szczęścia do elektroniki i tych spraw.
      O, to widzę że masz ambitne plany! Mam nadzieję, że uda Ci się napisać książkę, którą na pewno w przyszłości przeczytam! ;)
      Viks Follow

      Usuń
  9. Jeeeeju, nie wiem co powiedziec, dziękuje Tobie kochana! Wiem ze dosyć długo sie nie odzywałam ale zamierzam wrócić:) bardzo sie cieszę ze spodobało Ci sie moje opowiadanie!
    Wiem ze zostawiłam bloga bez słowa ale nie chciałam go zawieszać ani nic bo szykowałam sie do dodania rozdziału, lecz niestety termin sie przekładał i przekładał ze w koncu zapomniałam całkowicie o tym:(
    Ale tak jak wspomniałam wcześniej chce wrócić, wiec zapraszam juz niedługo na kolejny rozdział ��
    Co do recenzji, wspaniale napisana! Blogi które opisałaś rownież znam i bardzo mi sie podobają wiec zgadzam sie z Twoja ocena na 100%
    Pozdrawiam i dziękuje Ci jeszcze raz ❣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! :) Zamierzasz wrócić? Nawet nie wiesz, jak się cieszę! Niesamowita wiadomość, teraz to ja będę wyczekiwała rozdziałów :D
      Rozumiem, ale naprawdę bardzo się ciszę, że postanawiasz do nas wrócić :D
      Cieszę się, że ci się podoba :D
      Nie ma za co, napisałam samą prawdę ♥
      Viks Follow

      Usuń