wtorek, 5 lipca 2016

Wydarzenie ,,Niech Trybuci Zmartwychwstaną!" oraz ważny konkurs Niewidzialnej Forever

Witajcie, Trybuci! Jak widzicie w tytule, dzisiejszy post będzie podzielony na dwie części - omówienie wydarzenia ,,Niech Trybuci Zmartwychwstaną!" oraz ta ważniejsza część, czyli konkurs Niewidzialnej Forever.

Wydarzenie ,,Niech Trybuci Zmartwychwstaną!":

 Jak widzicie w tytule wydarzenia, ma on skłonić do ożywienia naszego wspaniałego fandomu Trybutów.  Organizatorem tego wydarzenia na facebooku jest strona Jestem Katniss, Jestem Kosogłosem, powinnam umrzeć, ale żyję. Nie będę na razie przedłużać, zapraszam do przeczytania opisu wydarzenia zamieszczonego na facebooku.




,,UWAGA! WAŻNE! Jesteś zajęty? Przeczytaj, proszę.
Nie masz czasu? Tym bardziej przeczytaj. Twoje życie to dosłownie jeden wielki grafik? Zatrzymaj się. Weź głęboki wdech. Wydech. Już? Okay, przeczytaj chociaż pierwszy akapit. Nie pożałujesz.

Jeśli to czytasz, to prawdopodobnie jesteś, byłeś/aś lub zapomniałeś/aś, że jesteś trybutem. Spokojnie, można to jeszcze naprawić. Na pewno jesteś prawdziwym fanem / prawdziwą fanką, jeśli dotarłeś/aś do tego momentu. Otóż, administracja grupy „Trybuci-Polska” wpadła na pomysł, by zjednoczyć wszystkich fanów trylogii „Igrzyska Śmierci”. Z naszych obserwacji wynika, że fandom ten nie ma się zbyt dobrze...
. Można powiedzieć, że umiera. Stąd nasz pomysł. Ta akcja.

Na czym ona polega? Otóż, każdy kto choć trochę poczuwa się członkiem fandomu, a nie zwykłym, przeciętnym sezonowcem ma obowiązek (powiedziałbym wręcz, że jego honorem jest!) wziąć udział w tym wydarzeniu (kliknąć "wezmę udział"). Do czego to zobowiązuje? Od chwili zgłoszenia, osoba, która to zrobiła ma obowiązek dodawać w dowolnej grupie lub na dowolnej stronie (jeśli na takiej zarządza/adminuje), lub nawet na forum tego wydarzenia CO TYDZIEŃ do końca wakacji przynajmniej jeden post dotyczący igrzysk. Jaki? Nieważne. Ty wybierasz! Dyskusja, ankieta, wykreślanka, pytanie które chciałbyś/chciałabyś zadać Suzanne Collins, COKOLWIEK! Ważne, by fandom ożył, by ludzie znowu zaczęli się jarać igrzyskami. Dobrze wiemy, że jedna iskra jest w stanie wzniecić pożar. Niech tą iskrą będzie właśnie ten post!

Postanowiliśmy również zorganizować podczas wakacji trzy nieobowiązkowe (ale zachęcamy!) dni tematyczne:
22.07.2016 – „Dzień Filmu” – czyli każdy w ten dzień ogląda swoją ulubioną część igrzysk (UWAGA! Wersja hard: możesz obejrzeć wszystkie cztery części; Wersja turbohard: możesz przeczytać swoją ulubioną część) 

 05.08.2016 – „Dzień Wstążki” – czyli każdy zaopatruje się w białą i złotą wstążkę, które może dumnie w tym dniu wszystkim prezentować (UWAGA! Nie musi być wstążka. Masz fandomową czapkę/koszulkę/cokolwiek? Włóż to!)
19.08.2016 – „Dzień Randomowego Trybuta” (UWAGA! Dla odważnych!) – jeśli jesteś w grupie i zaciekawiła cię jakaś osoba albo ktoś skomentował post na stronce dotyczącej igrzysk, napisz do niego (UWAGA! Można po prostu wejść w zakładkę „Członkowie” na dowolnej grupie dotyczącej igrzysk i napisać do kogoś przypadkowego lub do kogoś, kto bierze udział w tym wydarzeniu :D ) 

I niech los zawsze wam sprzyja!

PS Współpracujemy z:
1) Grupami: "Trybuci - Polska", "Kocham Igrzyska Śmierci", "Fandoms"
2) Stronami: "Nie śpię, bo czytam igrzyska śmierci", "Moje serce staje w Pierścieniu Ognia", "Niezgodnych Trybutów Wina"
3) Blogami:
http://hungergamesmyworld.blogspot.com/ , zakrconawsloncu.wordpress.com"



I co o tym sądzicie? Mój blog osobiście również współpracuje z tym wydarzeniem, ale administrator jest aktualnie za granicą i obiecał dodać mojego bloga w piątek.
Ja osobiście uważam, że to świetny pomysł! Powiedzmy sobie szczerze - nasz fandom umiera - może blogi o Igrzyskach jeszcze jakość się trzymają, ale ktoś, kto takiego nie pisze, ani nie czyta? Powie, że jest Trybutem i... No właśnie, i co? I nic z tym nie zrobi. Naprawdę zachęcam Was, abyście wzięli udział w tym wydarzeniu! Linki do poszczególnych wydarzeń:

Niech Trybuci Zmartwychwstaną!
Dzień Filmu
Dzień Wstążki
Dzień Randomowego Trybuta

Oraz link do grupy, która to organizuje oraz grupy, która wpadła na ten pomysł:

Jestem Katniss, Jestem Kosogłosem, powinnam umrzeć, ale żyję - organizatorzy
Trybuci - Polska - pomysłodawcy

Kochani, naprawdę zachęcam Was do wzięcia udziału, to naprawdę super sprawa! Które wydarzenie najbardziej Wam się podoba? Mi osobiście Dzień Wstążki z dwóch powodów - naprawdę oryginalny pomysł na wydarzenie oraz wypada w moje urodziny! :)

A teraz czas na sprawę ważniejszą.

Konkurs blogerki Niewidzialnej Forever

O co chodzi? Jak konkurs? Już wszystko tłumaczę.
Ponad miesiąc temu zgłosiła się do mnie Niewidzialna Forever, autorka bloga The mockingjay lives.  Czemu do mnie? Hmm, sama nie wiem, może dlatego, że byłam wierną czytelniczką? Może...:) Wracając do tematu, poprosiła mnie, abym dalej prowadziła jej bloga. Cóż, to było dla mnie spore zaskoczenie. Niewidzialna jest bardzo przywiązana do swojego bloga, lecz niestety brak czasu zmusił ją, aby przestała go prowadzić. Jednak nie chce go zostawić na pastwię losu - postanowiła przekazać go mnie.
I tu zaczynają się schodki - ja naprawdę bardzo bym chciała prowadzić jej bloga, ale sądzę, że nie dałabym rady. Już ledwo ze swoim wyrabiam, w dodatku od września nowa szkoła no i nie zapominajmy o braku komputera. Wolałam być uczciwa i powiedzieć szczerze, niż podjąć się prowadzenia i po miesiącu go zamknąć.
Lecz że naprawdę zależy mi na tym blogu, zaoferowałam Niewidzialnej swoją pomoc, aby znaleźć osobę, która poprowadzi dalej tego bloga. Dlatego zorganizowałam pewien konkurs.

Co trzeba zrobić?

1. Przeczytać bloga The mockingjay lives, ale sądzę, że nie będzie z tym problemu. Jest naprawdę ciekawy! :)
2.  Napisać One Shota/ Rozdział kontynuujący ten blog/ recenzję tego bloga  (do wyboru) i wysłać gotową pracę na mojego maila: blog.viks@gmail.com 
3. Możecie w mailu napisać również, jak Waszym zdaniem potoczy się dalsza akcja tego bloga, ale to tylko dla chętnych :)

I to wszystko :) Na prace czekam do 15 sierpnia 2016r. Kiedy dotrą do mnie wszystkie prace wyślę je Niewidzialnej z moją opinią, a ona wybierze najlepszą i napisze do niej prywatnie (na maila), przekazując wszystkie informacje dotyczące bloga itp. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzu, na wszystkie odpowiem :)

Zdaję sobie również sprawę z tego, że większość z Was nie ma czasu lub posiada własne blogi, więc nie weźmie w tym udziału. Ale proszę, zastanówcie się. Może macie znajomą/znajomego, który chce poprowadzić takiego bloga? Wygląd można na nim zmienić. Proszę was, naprawdę nie chcę, aby Niewidzialna była zmuszona do zamknięcia tego bloga. Przecież nie musicie wstawiać postów codziennie - raz na tydzień czy dwa tygodnie też będzie w porządku.
Naprawdę liczę, że znajdzie się chociaż jedna chętna osoba. W przypadku porażki... Cóż, bloga będzie trzeba zamknąć.

A teraz zapraszam do komentowania, co sądzicie na temat wydarzenia ,,Niech Trybuci Zmartwychwstaną!" i konkursu.
Nowa notka na weekendzie,
Viks





22 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym wydarzeniem!! Kurcze... też zauważyłam, że trochę fandom nam się sypie... i jeśli mam być szczera... właśnie tego się obawiałam. Od samego początku przeczuwałam, że po premierze ostatniej części... nagle wszystko o naszych kochanych Igrzyskach zacznie cichnąć. Nawet nie wiem dlaczego tak myślałam... przecież dobrze widziałam, że wiele fandomów nawet po zakończeniu filmów świetnie się rozwija i trzyma, ale... serce mi tak podpowiadało... ale w tej akcji jest nadzieja, że i nasz fandom się utrzyma!!
    I... mam pytanie... czy udział w tym wydarzeniu oznacza, że muszę raz na tydzień dodawać jakiś post na facebooku czy może być na przykład na blogu? Bo... wolałabym raczej dodawać na blogu niż na facebooku :)
    Mi najbardziej chyba podoba się Dzień Filmu (chociaż Dzień Wstążki również jest świetny), bo... taka mnie ochota naszła, żeby przeczytać "W pierścieniu ognia" jeszcze raz... tym razem po angielsku... i ten dzień będzie najlepszą okazją do tego :D
    A co do konkursu... ach... jak mam być szczera to strasznie mnie korci, żeby wziąć udział... ale... mam trzy blogi (na których coraz rzadziej coś dodaję, więc powinnam się nimi zająć), piszę własną książkę (chociaż zdaję sobie sprawę z tego, że mój styl pisania pozostawia wiele do życzenia... ale zawsze będę mogła ją poprawić, prawda? XD), a po wakacjach czeka mnie druga klasa liceum (czyli rozszerzenia... i od stycznia masa osiemnastek)... także chyba nie dałabym rady... ale jednak... mam naprawdę ogromną ochotę wziąć udział w tym konkursie... z drugiej strony... to tylko konkurs... a ja nigdy nie wygrywam, więc mogłabym spróbować XD (to jest właśnie ten moment, kiedy nie wiem czy mam się śmiać czy płakać)... kurcze... muszę się nad tym poważnie zastanowić...

    Czekam na kolejny rozdział i życzę Ci duuuuuuuużo weny :)
    Pozdrawiam
    (ta nieogarnięta, trochę szalona, zakochana w Finnicku, Samie, innych bohaterach książkowych i aktorach, miłośniczka niemiłosiernie długich komentarzy) love dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? Mi też bardzo się podoba! :)
      Hmm... Ktoś na facebooku napisał, że właśnie po premierze fandom umrze... Ale ja tam jestem pełna nadziei, ponieważ mój drugi fandom jest parę lat po premierze ostatniej części *potterhead się kłania* i świetnie się trzyma :)
      Wydaje mi się, że blog też się nadaje! :) Świetny pomysł ;)
      Racja, dzień filmu też świetny :) Ale ci zazdroszczę, że przeczytasz książkę po angielsku... W sumie sama mogłabym tak zrobić, ale... Sama nie wiem, sądzę, że raczej bym sobie nie poradziła, nie jestem jakaś super z angielskiego *i mówi to osoba idąca do klasy językowej...* Taa...
      Szkoda, ale... Do niczego nie zmuszam, ale wiesz... Chociaż przeczytaj bloga, może ci się spodoba ;) I przemyśl to jeszcze, chociaż doskonale cię rozumiem z tym brakiem czasu...
      Viks

      Usuń
    2. Naprawdę ktoś tak napisał?? Cóż... to na pewno nie ja, bo... rzadko kiedy korzystam z facebooka (jakoś po prostu nie lubię...). Nawet nie wiedziałam, że ktoś tak kiedyś napisał... no, ale dobra... po prostu jestem zacofana XD Ja również mam nadzieję, że pokażemy, że Trybutów nie tak łatwo się pozbyć :D Taak... właśnie najbardziej o Harry'ego mi chodziło, kiedy pisałam o fandomach, które świetnie się trzymają chociaż filmy już dawno się skończyły :D No wiesz... ja również jestem Potterhead :D
      Naprawdę? To dobrze, bo jak już wspominałam wyżej... jakoś nie przepadam za facebookiem :)
      Oj daj spokój! Dałabyś sobie radę :) Angielski jest bardzo przyjemnym językiem :D No cóż... uwielbiam angielski... zwłaszcza ten cudowny brytyjski akcent!! :D
      Oczywiście, że przeczytam!! I jeszcze przemyślę, bo naprawdę mam ogromną ochotę wziąć udział w tym konkursie :D

      Usuń
    3. Hmmm... wiesz co... bo tak sobie pomyślałam, że chciałbym wspierać tą akcję również na swoim blogu (albo raczej na blogach... wiesz na tym o Finnicku i Annie i na tym z miniaturkami :D )... i teraz mam takie pytanie... czy mogłabyś w jakiś sposób skontaktować się z organizatorami w moim imieniu i ich poinformować? Byłabym Ci bardzo wdzięczna :D
      Oczywiście jeśli nie byłby to dla Ciebie problem :)

      Usuń
    4. Jasne, nie ma problemu, chętnie ich o tym poinformuję ;) I świetnie, że będzie promować akcję na obu blogach ;)
      Viks

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo :)
      W takim razie już piszę post (a raczej posty) informacyjny :D

      Usuń
  2. O akcji wiem od dawna i sama myślę, że to mega super sprawa!
    Ale może coś do konkursu ... Hmm to naprawdę fajny pomysł i myślę, że będzie może trochę osób chętnych, aczkolwiek sama nie miałabym czasu na posty, ale.... Kurczaczki, muszę poważnie się zastanowić! Czeka mnie 1 gimnazjum i będzie dużo pracy, nie mam zielonego pojęcia czy wyrobiłabym się z wpisami :) . Jednak muszę pomyśleć ;)
    Pozdrawiam serdecznie *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, świetna :)
      Przemyśl to, mówię ci :) Chociaż jeśli wiesz, że na 100% nie masz czasu, to do niczego nie zmuszam, nie chcę, aby blog został zamknięty po miesiącu, wiesz o co mi chodzi? ;)
      Viks

      Usuń
  3. Hmm napiszmy to sobie szczerze fandom który Nie posiada więcej niz 4 części czy to książki czy filmu po premierze ostatniej części filmu zaczyna się sypać I to wiadomo Nie od dziś=/ Pomysł na akcje jest mega I z chęcią dołącze do niej mojego bloga ( należę do elitarnej grupy nie posiadających facebooka) tylko mam pytanie jak mam to zrobić ew. do kogo mam się z tym zgłosić.
    Co do konkursu z chęcią bym pomogła ale primo sama się z dwoma blogami nie wyrobie secundo chcę w przyszłym roku szkolnym startowac do wojewódzkiego konkursu z chemii lub/i biologi więc nie będę miała czasu bo NAUKA =(
    Oleverd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :( Smutne, ale prawdziwe i zupełnie tego nie rozumiem :(
      Hmm, nawet ja mogę ci pomóc ;) Mogę napisać do organizatorów wydarzenia czy twój blog może współpracować z wydarzeniem. Wystarczy, że ogłosisz to na swoim blogu, a oni napiszą w piątek, że współpracują również z twoim blogiem ;)
      Rozumiem ;)
      Viks

      Usuń
    2. Jakbyś mogła napisać to była bym bardzo wdzięczna =)

      Usuń
    3. Ewentualnie jakbyś mogła podać jak się z nimi skontaktować mailownie. Oczywiście jutro ogłosze to u siebie =)

      Usuń
    4. Napiszę do nich z prośbą O maila, jeśli jednak się nie zgodzą, mam do nich napisać, aby przyłączyli do akcji Twojego bloga? :)
      Viks

      Usuń
  4. Wow. Super pomysł, tylko jest mały kłopot, bo mi się Facebooku zepsuł i nie mogę wziąść udział w tym wydarzeniu, ale będę napewno (jeśli to możliwe, obserwować na Twitterze.
    Jeśli chodzi o konkurs, to niedługo wyjeżdżam na wakacje i będę miała naprawdę sporo czasu, więc może coś tam stworzę i Ci wyślę.
    Mam małe pytanko:

    GDZIE JEST ROZDZIAŁ?!?!?!

    Grzecznie się pytam ;)

    Właśnie jeszcze jedna wiadomość do Ciebie. Pisze nowego bloga o filmach, znaczy się recenzje,więc jakbyś mogła to poleć. Dzisiaj będzie nowy rozdział z recenzją filmu "Joy" polecam.

    Linka wyślę w następnym komentarzu lub pod nowym rozdziałem :)
    Pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam Twittera, więc nie wiem jak to z tym jest ;) Ale cieszę się, że akcja ci się podoba! :)
      Czyli jesteś gotowa prowadzić tego bloga? :)
      Uhu, jak grzecznie to grzecznie :') Będzie na weekendzie :)
      O! O! Super! Kocham wszelakie blogi recenzenckie, więc już masz nową fankę! A ,,Joy" jest świetny, byłam na nim w kinie i kocham♥
      O nie, ja chcę linka natychmiast! Muszę go dodać do zakładki ,,Co czytam?" i skomentować, więc dawaj linka jak najszybciej! :)
      Viks

      Usuń
    2. http://worldnews-films.blogspot.com/?m=1
      Proszę

      Usuń
  5. Jeszcze raz wielkie dzięki Viks :),za zamieszczenie tego konkursu u siebie i ogolnie wszystko :), dziękuję również Wam wszystkim za zainteresowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się akcja! Postaram się wziąć w niej udział. Te wszystkie dni są extra!
    Niestety nie mogę poprowadzić bloga. Nawał obowiązków, od września prace domowe i nauka.... Mam nadzieję, że znajdzie się osoba, która będzie pisała dalej!
    Zonia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że akcja ci się podoba! :) Sama uważam, że to świetny pomysł :)
      Jasne, rozumiem ;) I też mam nadzieję, że znajdzie się taka osoba.
      Viks

      Usuń
  7. Witaj trybutko!
    Muszę napisać szybko, bo chce jak najszybciej przeczytać rozdział!
    Udział w akcji wezmę, ponieważ rzeczywiści wszystko to co ,,zbudowaliśmy" zaczęło się kruszyć. A udział w konkursie... no cóż... zobaczysz czy przyślę Ci moją pracę, bo to kusząca propozycja :) No z pierwszego powodu, że mam przed sobą 6 klasę i nie zmieniam jeszcze szkoły (a 5 klasę skończyłam dobrze, więc chyba nie będzie bardzo dużych kłopotów) mogłabym się wyrobić. Ale jedno ale! Ja nigdy nie wygrywam :( A moje pismo można porównać do tych glutków które (za przeproszeniem) puszczają bąki :( Głupie, nieprzyjemne. No, ale warto spróbować, co nie?
    Na razie!
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :DD
      To bardzo się cieszę, że weźmiesz udział w akcji :)
      O, bardzo bym chciała, żebyś spróbowała :) Szczerze mówiąc, nikt się raczej nie podejmie tego wyzwania, więc masz spore szanse...:/
      No co ty! Piszesz świetnie, naprawdę! ♥
      Jasne, próbuj ;)
      Viks

      Usuń