środa, 31 sierpnia 2016

Informacja

I... Tak. Koniec wakacji, czyli czas, którego chyba nikt nie lubi. A co się z tym wiąże? Cóż... Niezbyt przyjemne informacje.
Już jutro pierwszy dzień szkoły, a właściwie rozpoczęcie. Zacznę od największego według mnie problemu, który mnie dotyczy wraz z końcem wakacji. Ja wiecie lub nie, nie mam komputera. W wakacje miałam dostęp do tego, który jest u mojej babci, ale już wróciłam do domu, gdzie niestety jeszcze nie kupiłam nowego. Kupię go niestety dopiero pod koniec października/początek listopada. Do tego czasu oczywiście nie opuszczam blogosfery, w życiu. Po prostu posty będą rzadko, bo laptopa, który mamy w domu, będę mogła używać niestety rzadko. Ale... Mam nadzieję, że post tygodniowo, lub raz na dwa tygodnie to nie jest jeszcze jakaś tragedia, biorąc pod uwagę, że dodatkowo zaczynam gimnazjum, czyli więcej nauki, nowe otoczenie, ludzie, nauczyciele... Wiecie o czym mówię. Mam nadzieję, że to naprawdę potrwa tylko dwa miesiące, a potem kupię ten komputer i posty będą częściej.
A jeśli chodzi o Wasze blogi, to je będę czytała na bieżąco, tylko moje komentarze mogą się pojawiać później lub będą  krótsze niż zazwyczaj, bo jednak ciężko mi się komentuje na telefonie.
Z tych mniej przyjemnych wiadomości, to jeszcze ostatnio jak się zalogowałam na blogerze to trochę się zmartwiłam. Każdy kolejny post ma coraz mniej wyświetleń. Aż na dłoni widać, każdy post ma te 20 wejść mniej... Ale postaram tłumaczyć sobie to tak, że są wakacje, nie macie czasu... Ale potem będzie rok szkolny i też tego czasu nie będzie... No zobaczymy jak to będzie.
Z informacji to tyle, nowy rozdział się pisze, a tymczasem zapraszam do poprzedniego wpisu o recenzjach, obserwowania bloga i komentowania.
Viks Follow

15 komentarzy:

  1. No właśnie, niestety... Doskonale cię rozumiem :"\
    Też zaczynam gimnazjum ( oj, jak zresztą chyba wiesz :D) i tego wszystkiego będzie po prostu x100, nie mówiąc już o technikum, liceum.... Ehhh :(((
    Co do wyświetleń... Wakacje - wyjazdy, rok szkolny - nauka. Mimo wszystko ja i tak naprawdę codziennie wchodzę tutaj i wchodzić będę nawet podczas roku szkolnego :") No oczywiście nie tak często jak teraz, ale będę :D
    Nie będę mówić, żebyś się nie zamartwiała, bo... U mnie i tak jest o wiele gorzej, nawet nie znajduje wytłumaczen na to, aczkolwiek no... Coraz mniej osób interesuje się IŚ, blogami i stronami o nich itp.... A zresztą - Masz mnie!<333 :"D
    Masz też wielu innych wiernych czytelników!❤💕💕💕💕 Pamiętaj, ze cie kochamy<3333:"D
    Pozdrawiam serdecznie kochana!<3
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wiem ♥ Nie myśl jeszcze o liceum ;)
      Racja, w sumie nie wiem, jak mam to tłumaczyć. W roku szkolnym tak, że nie ma czasu, a w wakacje, że są na wyjazdach - podsumowanie - nikt nie czyta i tak i tak :C :')
      Racja, Trybutów tak bardzo ubywa... :(
      Dziękuję! A ty mnie <3 (chociaż ostatnio do mnie nie piszesz i nie wiem czemu :C)
      A ja kocham Was <33 ♥♥♥
      Buziaki Pinka <3
      Viks Follow

      Usuń
    2. Nie piszę, bo wydaje mi się, że trochę nahalna jestem nooo.... XD<33 ( ale naprawdę :D) I wiesz... Nie chcę się wtrącać czasem czy coś :")
      PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

      Usuń
  2. Cześć, cześć... Napiszę wieczorem, bo teraz nie mam czasu...
    Mruczekoffical ❤
    P. S. Umnie recenzja i niespodzianka. Zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej udało się jestem na podium !
    Niestety jutro szkoła ale to może i dobrze? No bo ile już można siedzieć w domu i oglądać śmieszne koty na YT xD Początek gimnazjum , hmm co by Ci poradzić?
    Po pierwsze nie jest tak źle jak to pogłoski chodzą, źle jest w sumie tylko pierwszy tydzień może dwa kiedy to trzeba ogarnąć co i jak a później już jakoś leci i ostatnią i w sumie najważniejszą radą jest NIE POPEŁNIAJ TEGO BŁĘDU CO JA I NIE ODKŁADAJ ODRABIANIA TAKICH PRZEDMIOTÓW JAK CHEMIA CZY GEGRA NA INNY DZIEŃ NP NA SOBOTĘ RÓB ODRAZU PÓKI COKOLWIEK PAMIĘTASZ ;D zaufaj będziesz mieć więcej wolnego :)
    Trzymam kciuki za Ciebie żebyś sobie poradziła :*
    Oleverd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps U mnie też spadła ilość wyświetleń i komentarzy nawet wtedy gdy w lipcu postów było więcej ale przecież wakacje są =) pewnie we wrześniu będzie wszystkiego więcej.

      Oleverd

      Usuń
    2. Jej <3
      W sumie i dobrze, ja nie mogę się już doczekać <3 O tak, śmieszne koty na YT wygrywają wszystko! :D
      Dziękuję za radę, chociaż ja zawsze odrabiam z dnia na dzień (taka pilna uczennica :D) ♥
      Oby we wrześniu było lepiej ^^
      Buziaki
      Viks Follow

      Usuń
  4. Hej!
    Mam nadzieję, że w listopadzie rozdziały zaczną się pojawiać regularnie, a przedtem będziesz wstawiać je od czasu do czasu.
    Nie martw się gimnazjum. Dasz radę! W zeszłym roku byłam na Twoim miejscu. I trochę się bałam, ale nie było źle ;-)
    Miłego ostatniego wieczoru wakacji
    Zonia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wstawiać jak najczęściej :)
      Z jednej strony boję się, a z drugiej jestem strasznie podekscytowana :)
      Dziękuję i nawzajem ♥
      Buziaki
      Viks Follow

      Usuń
  5. Kiedy zaczynam pisać ten komentarz... jest za pięć dwunasta... za pięć minut koniec wakacji!! Ja płaczę!! :(
    No dobrze... weź się w garść love dream... za rok znów będą wakacje... :'D
    Post na tydzień, albo na dwa to i tak dużo!! :D
    Ooo... nowa szkoła to spory stres (zwłaszcza na początku), ale spokojnie... w gimnazjum nie ma nic strasznego :) Tak samo jak w liceum (czy innej szkole ponadgimnazjalnej) :D Na początku straszą i mówią "Nauki to będzie tak dużo... bla bla bla...", albo "Materiał taki trudny... bla bla bla", ale z doświadczenia wiem, że nie ma się czego bać :) Ja to nawet tęsknię za swoim starym gimnazjum :)
    Życzę Ci zgranej, fajnej klasy, dobrych nauczycieli i mnóstwa weny :D
    Pozdrawiam
    (nieogarnięta, zakochana w Finnicku, Samie Claflinie, innych bohaterach książkowych i aktorach, miłośniczka niemiłosiernie długich komentarzy) love dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! I nie za rok, tylko za 10 miesięcy, więc nie tak długo :')
      W sumie nie boję się gimnazjum (no może troszkę...), ale jestem jak na razie pozytywnie nastawiona, więc... Zobaczymy jak to będzie :)
      Dziękuję ♥
      Buziaki
      Viks Follow

      Usuń
  6. Sorki, ze dopiero teraz komentuje, ale wczoraj skomentowałam u Love Dream i kompletnie nie mialam na nic sily (zwlaszcza, ze budzik ustawiłam na dokładnie 5.59 XD)
    Ogólnie to szkoda chociaz Cię rozumiem. Kazdy ma swoje obowiązki i przeszkody. Tylko tak z ciekawości zapytam.. Na kiedy przewidujesz kolejny rozdzial? Jak sie domyślam będzie te ognisko i Gale i moze jakas dziewczyna dla niego aaaaaa! (to jest krzyk szczescio-rozpaczy)
    Ps. Jak w nowej szkole? I czy czytałaś książkę"Demonolodzy"? :)
    Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało :)
      Nie wiem niestety kiedy nowy rozdział, bo ostatnio nie mogę się zmusić, żeby cokolwiek napisać :/ Wolę to odczekać i napisać dobrze, niż pisać na siłę ://
      W nowe szkole świetnie, chociaż już trzy testy zapowiedziane...:)
      Niestety nie czytałam :/
      Viks Follow

      Usuń
  7. Nowy rozdział i kilka info.
    Pozdrawiam karamel56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, nie miałam czasu skomentować.
      Viks Follow

      Usuń