niedziela, 21 sierpnia 2016

Q&A #1 - ulubione filmy, moje marzenia i kim tak naprawdę jestem.

Witajcie :) Zacznę od tego, że nawet nie wiecie jak się cieszę z pytań, które mi zadaliście. A jest ich... Naprawdę dużo, co mnie bardzo cieszy. Wszyscy wykazaliście się ogromnym zaangażowaniem w tą akcję, więc jedyne co mogę powiedzieć to: dziękuję, jesteście najlepsi ♥



Zanim zacznę odpowiadać na pytania, muszę wyjaśnić pewną kwestię, a jest mi naprawdę ciężko to pisać. Domyślałam się, że mogą paść takie pytania jak: ,,Ile masz lat"?, ,,Do jakiej szkoły chodzisz"? i tym podobne. Wielu z Was jest przekonana, że od przyszłego roku idę do liceum, a jeszcze więcej, że do gimnazjum. I szczerze mówiąc, nigdy nikomu w komentarzu nie odpowiedziałam dokładnie. Czemu?
Załóżmy, że mamy taką sytuację: jest blog o tematyce Igrzyskowej pisany przez siedemnastolatkę, osiemnastolatkę, osobę doświadczoną, która chodzi do liceum, ma niedługo maturę i tak dalej. Świetnie pisze, nie robi błędów, ma genialny styl pisania. Z drugiej strony mamy trzynastolatkę, osobę, która chodzi to gimnazjum, robi błędy, jej styl zostawia wiele do życzenia i tym podobne.
Którego bloga czytacie chętniej? O właśnie, znam odpowiedź. Przypadek pierwszy. No bo kto chodzący do liceum będzie poświęcał swój czas na czytanie czegoś co pisze jakaś małolata w blogosferze? Właśnie...
I nagle jest pewna osoba, która zakłada bloga. Ma trzynaście lat, jednak blog robi się znany, z czasem przybywa czytelników. A im więcej czytelników, tym więcej komentarzy i pytań o życie prywatne. I taka osoba jest przerażona, że jak napisze o sobie, jak uświadomi wszystkim, że ,,Nie, nie, nie, ja mam dopiero trzynaście lat" Czemu jest przerażona? Bo uświadamia sobie pewną rzecz, a mianowicie to, co opisałam wcześniej. Że straci czytelników i wszyscy sobie uświadomią, że jednak nie jest taka ,,fajna" (?) jak im się wydawało. A przecież ta blogerka uwielbia te osoby, jej czytelnicy to cudowni ludzie i nie chce ich stracić. Boi się, że nikt już nie będzie poświęcał dla takiej osoby czasu.
Widzicie tą sytuację oczami wyobraźni? Tak? Świetnie, teraz jeszcze dodajcie do niej moją osobę i wszystko się zgodzi.

Nawet nie wiecie, jak ciężko mi się to pisało i jak boję się Waszej reakcji. Wiem, że parę osób było święcie przekonanych, że idę do liceum, a ja tego nie próbowała  zmienić... Ale nareszcie zebrałam się w sobie i to napisałam, i wiecie co? Lżej mi. A jak ktoś nie chce czytać mojego bloga ze względu na mój wiek i brak doświadczenia, mówi się trudno. Może po tym co przeczytacie, zostanie Was mniej lub wcale, ale wiem, że te osoby które zostaną, są prawdziwymi czytelnikami.
Przepraszam, że wprowadziłam większość z Was w błąd. Naprawdę mi przykro, ale zwyczajnie się bałam.

 

A teraz zapraszam wszystkich tych, którzy zamierzają czytać dalej, to mojego ulubionego momentu - pytań :)
Podzieliłam je na dwie części - Igrzyska i blog oraz życie prywatne.

Igrzyska i blog

1. Co sądzisz o epilogu " Igrzysk Śmierci" Zmieniłabyś coś? Dodałabyś? Powiązałabyś Katniss z innym facetem?

Powiem szczerze, że to jedno z tych trudniejszych pytań. Czy zmieniłabym coś i dodała? Hm, raczej zrobiłabym trochę dłuższy, bo czułam pewien niedosyt i zdecydowanie zawiodła mnie pewna rzecz - to, że tak powierzchownie zostały potraktowane takie postacie jak Johanna, Haymitch, Gale czy nawet Effie. Chciałabym się dowiedzieć, jak oni poradzili sobie po wojnie.
Co do innego faceta... Jak już, to albo Peeta, albo Katniss została by sama. Ale zdecydowanie Peeta ♥

2. Myślisz, że Katniss naprawdę kochała Peetę? Czy może było to przyzwyczajenie i głód bliskości jakiejś osoby, która mogłaby dać Katniss bezpieczeństwo? Czy może chciała po prostu spłacić ten dług, którym było uratowanie jej życia z przed kilku lat?

Zaraz, co? Jak ja mam na to odpowiedzieć? Naprawdę, nad odpowiedzią zastanawiałam się naprawdę długo... Myślę, że to była miłość. Może nie głęboka, szczera, polegająca na bezgranicznym zaufaniu - sądzę, że to tego doszło kilka lat później. Ale w jakimś sensie była to cicha, ale ważna miłość, ukryta gdzieś głęboko w Katniss. Co do przyzwyczajania i głodu... Raczej bardziej to drugie też miało wybór na jej wpływ, co do tego nie mam wątpliwości. Jeśli chodzi o ten dług, to sądzę, że Katniss, kiedy dokonywała wyboru nie kierowała się tym. Że tak powiem ,,rachunki mieli wyrównane", kiedy podjęła decyzję, że to Peeta jest odpowiednią osobą dla niej ♥ Mam nadzieję Paula, że taka odpowiedź cię zadowala ;)

3. Co najbardziej inspiruje cię do pisania i daje tak zwanego " kopa" na przód?

Zazwyczaj siadam przed komputerem i piszę. Nie mam zaplanowane, co dokładnie będzie w rozdziale - to przychodzi samo. A jak kompletnie nie mam pomysłu, to czytam swoje poprzednie rozdziały i słucham smutnych piosenek. A ,,kopa" dają mi Wasze komentarze :)

4 - Twoi ulubieni bohaterzy IŚ?

Katniss, Peeta, Finnick, Johanna, Haymitch, Effie. :D

5 - Ulubione paringi z IŚ?

Katniss i Peeta, Finnick i Annie, a tak nieoficjalnie - Haymitch i Effie wygrywają wszystko :D

6. Długo zastanawiałaś się nad założeniem bloga?

Tak, owszem. Sądzę, że pobiłam w tym temacie rekord na blogosferze, bo jednak rok to sporo, nie? :') Tak naprawdę jak przeczytałam książki w listopadzie 2014 r. od razu zaczęłam czytać ff o Igrzyskach. I gdzieś tak po pół roku zapragnęłam sama zacząć tak pisać, ale nie byłam co do tego przekonana na 100 %, a drugie pół roku przekonywałam mamę...

7. Czy jeśli chciałabyś zakończyć pisanie bloga, to napisałabyś nam o tym, czy zostawiła go tak po prostu i więcej się do nas nie odezwała?

....
Chyba znacie odpowiedź na to pytanie. Oczywiście, że bym go tak nie zostawiła i wręcz zmusiła się do napisania ostatnich rozdziałów i epilogu oraz podziękowań! To dla mnie oczywiste, blog to moje drugie życie - gdzie nie jestem zwyczajną ,,mną" , tylko inną, a zarazem tą samą osobą, gdzie pokazuję swoją pasję oraz podziwiam inne, podobne do mnie osoby. Więc odpowiedź brzmi: nie, nie zostawiłabym czegoś, co jest tak ważne w moim życiu.

8. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Chęć wylania swoich pomysłów na kontynuację ukochanej trylogii i podzielenia się tego z Wami oraz odnalezienia w swoim życiu tego ,,czegoś".

9. Czy uważasz swoich czytelników za swoich internetowych znajomych?

Owszem! Wszyscy jesteście dla mnie bardzo ważni :) I może nie znam Was naprawdę, ale z kilkoma osobami miałam przyjemność wymieniać się mailami, a z Paulą (PinQ EvelarkHutcherson Lawrence) poznałyśmy się przypadkiem na fb, ale z tym to się wiąże zabawna historia, której nie będę tu pisała, bo Was zanudzę ;)

10.Skąd wziął się pomysł, abyś zaczęła pisać bloga, o tematyce THG?

Odpowiedź napisałam w pytaniu nr. 6, ale czemu akurat o tematyce THG...? Sama nie wiem, o niczym innym nie czułam potrzeby wtedy założyć bloga ;)

Życie prywatne

11. 5 książek, które kochasz?

Wszystkie części: Harry'ego Pottera, Igrzysk Śmierci, Dotyku Julii, Rywalek i moja ulubiona książka z dzieciństwa - Tajemniczy ogród ♥

12. Jak naprawdę masz na imię?

Wiktoria... A miałam być Iza... :)

13. Mieszkasz bardziej w stronę gór czy morza, no i co wolisz?

Mieszkam obok Warszawy - kilka minut autobusem od stolicy :) A ogólnie wolę góry, bo lubię zimniejsze klimaty, deszcz i te sprawy...

14. Jak wyglądasz? Albo sam kolor włosów.

Hmm, jestem dosyć wysoka jak na swój wiek, średniej budowy ciała, mam brązowe włosy z blond pasemką (ale tylko jedną, co to ma być? :'), niebieskie oczy no i noszę okulary, bo mam sporą wadę wzroku.

15. Do jakiej szkoły się dostałaś i co zamierzasz potem?

Do jednego z dwóch najlepszych gimnazjów w moim mieście, potem liceum oraz studia, ale o nich w innym pytaniu ;)

16. Co lubisz, a czego nienawidzisz?

Lubię czytać, lubię ludzi szczerych, Igrzyska Śmierci oraz Jennifer Lawrence, a nie lubię osób nietolerancyjnych, kłamców oraz braku wolnego czasu.

17. Czy gdybyś mogła, zmieniłabyś narodowość?

Absolutnie tak. Bardzo chciałabym mieszkać w Stanach Zjednoczonych i w sumie tam widzę się za kilka lat.

18. Co jest dla Ciebie największą wartością?

Rodzina, miłość, zaufanie i szczerość.

19. Czy lubisz czekoladę?

Nie. Ja ją kocham <3 p="">
20. Masz zwierzątko domowe?

Tak, czarnego kotka Normana (wiem, dziwne imię), którego przygarnęłam dwa lata temu z ulicy jak miał trzy miesiące.

21. Do jakiej szkoły chodzisz? (Chodzi mi o podstawówkę, gimnazjum, liceum)

Gimnazjum.

22. Jaki jest twój ulubiony film?

Nie mam tego jedynego ulubionego filmu. Lubię wszystkie części HP, IŚ oraz wiele innych np. ,,Twój na zawsze", ,,Anioły i demony", ,,Love, Rosie"... Jest ich za dużo, abym je wszystkie wymieniła ;)
 
23. Byłaś na tegorocznych Warszawskich Targach Książki? Jeśli tak to udało Ci spotkać jakiegoś autora? Kupić książkę z dedykacją?

Niestety nie byłam, czego bardzo żałuję, bo była na nich Maja z kanału Maja K., Klaudia z totalbooknerd7 i wielu innych booktuberów, których chciałam poznać. Ale będę na tegorocznych, gdzie oni znowu się pojawią więc... :D :D Targi, nadchodzę...

24. Gdzie chciałabyś kiedyś zamieszkać?

 Stany Zjednoczone to moje marzenie.

25. Na jaki kierunek na studia planujesz iść? W jakim mieście? W jakim kraju?

Planowałam pójść na prawo (chociaż to jeszcze za wcześnie na takie przemyślenia), ale uznałam to za nie najlepszy pomysł, skoro w Stanach obowiązuje inne prawo i kodeks, więc albo pójdę na coś związanego z pisarstwem lub na studia już przeprowadzę się do Stanów.

 26. Jakie jest Twoje największe marzenie?

 Jest ich dużo, naprawdę, ale tak z najważniejszych to: zamieszkać w Stanach Zjednoczonych, spotkać Jennifer Lawrence, wydać własną książkę

27. Twój najbardziej niesamowity sen?

Miałam ich naprawdę sporo, ale nie pamiętam ich za bardzo. Taki ostatni dziwny sen jaki pamiętam, to że byłam z Voldemortem w domu mojej babci i  rzuciłam w niego zaklęciem, a on zniknął. I wtedy uświadomiłam sobie, że przecież nie zniszczyłam jeszcze jednego horkruksa i Voldemort kiedyś powróci...

28.  Czy chciałbyś się kiedyś ze mną spotkać? (od Pauliny Mruk)

Oczywiście, że tak!

29. Ile masz lat?

 13...

30. Co wolisz: kino czy oglądać filmy w domu?

 Kocham atmosferę w domu, ale jednak stawiam na kino.

31. Ulubiony kolor?

Biały, czarny, miętowy oraz delikatny fiolet.

32. Co wolisz? LA czy NYC?

New York City zdecydowanie <3 p="">
33. Ulubione zwierzę?

Koty i delfiny.

34. Ulubiony sklep z ubraniami?

Nie mam.

35. Lubisz słuchać muzyki? Twój ulubiony wykonawca/zespół ?

Kocham muzykę od zawsze jak samo jak czytanie. Nie mam ulubionego wykonawcę ani zespołu, bo miewam ,,fazy" na daną piosenkę, ale kocham zespół OneRepublic.

36. Gdzie chciałabyś w przyszłości pojechać na wakacje? Jakie miasto odwiedzić?

Paryż i Wenecja to moje marzenia. Tam jest pięknie ♥

Uff. Gratuluję wszystkim, którzy dotrwali do końca. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was za bardzo. Dziękuję wszystkim za pytania i zaangażowanie ♥


A teraz czas na to, na co wszyscy czekali, czyli moje pytania:

1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
2. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
3. Masz zwierzątko? Jak tak, to jakie i jak się nazywa?
4. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z ,,Igrzyskami Śmierci"?
5. Będziesz na tegorocznych Warszawskich Targach Książki? Jak tak, to chciałabyś się ze mną tak spotkać? ♥
6. 3 najgorsze i najlepsze książki, jakie przeczytałeś?
7. Masz rodzeństwo?
8. Co najbardziej cenisz, a co cię najbardziej irytuje w ludziach?
9. Jak masz naprawdę na imię?
10. Skąd pomysł na Twój nick?

Okej, stop. Wiem, że pytań jest trochę dużo, ale teraz uprzedzam: odpowiedzcie tylko na te, które Wam się podobają, nie musicie na wszystkie, a jak nie chcecie odpowiadać wcale, to nikogo nie zmuszam :) To jest dla chętnych i aby ja Was bliżej poznała.

Mam nadzieję, że taki post Wam się podobał. Sądzę, że jeszcze kiedyś zorganizuję Q&A, może w listopadzie lub grudniu, zobaczymy. To wszystko zależy od Was.
Tymczasem zapraszam do komentowania, co sądzicie o moich odpowiedziach, kto chce, to odpowiada na moje pytania i... Do następnego wpisu, który będzie w środę ♥
Viks Follow

25 komentarzy:

  1. Jej pierwsza! Rezerwuje miejsce! Zaraz skomentuje jeżeli wpierw nie dostanę zawału- oglądam mecz piłki ręcznej Polska- Niemcy
    Zonia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra. Już jestem. Niestety szczypiorniści przegrali :-( Wielka, WIELKA szkoda. Chyba wszyscy mieli nadzieję na brązowy medal. A tu co? Przegraliśmy ;-( Smutek....
      Ok. Wyżaliłam się, więc już komentuję!
      Wiek dla mnie nie ma znaczenia! Naprawdę. Piszesz bardzo dojrzale! Czytam straaasznie dużo blogów o IG i HP. A ten jest moim ULUBIONYM! I tylko ten komentuje regularnie. Dlaczego? Bo ZAWSZE odpowiadasz na wszystkie komy. A Twoja odpowiedź ZAWSZE wywołuje u mnie uśmiech ;-)
      Mam dokładnie to samo zdanie co do epilogu! Mógłby być trochę dłuższy! Też chciałabym wiedzieć co naprawdę stało się z Johanną i innymi bohaterami.
      Jezu! Mam nadzieję, że nie planujesz zakończenia ff? Chyba bym tego nie przeżyła ;-)
      Dotarłam do końca i przeczytałam wszystkie odpowiedzi. Jej ;-)
      Wiesz, że kiedyś mi się śniłaś? Naprawdę �� Okazało się, że jesteś koleżanką mojej koleżanki.Spotkałyśmy się na jej urodzinach �� I wiesz co jest najciekawsze? Twój wygląd ze snu jest podobny do opisu Twojego wyglądu prawdziwego �� No tylko "moja" Viks nie miała pasemka ��
      Odpowiedzi na Twoje pytania:
      1. - Podróż do USA. Odwiedzenie Nowego Jorku, LA, Waszyngtonu, Las Vegas, Hollywood itd...
      - Podróż na Bali
      2. Rodzina, Miłość, Szczęście i Zdrowie
      3. Niestety nie mam ;-( Dużo podróżuje i nikt nie mógłby się nim zająć, kiedy dom będzie pusty...
      4. W wakacje 2 lata temu nie miałam co czytać. Stwierdziłam, że wypożyczę z biblioteki 2 pierwsze części. Straaaasznie mnie wciągnęło ;-)
      5. Co roku odwiedzam Warszawskie Targi Książek. W tym roku też postaram się być. Bardzo chciałabym się z Tobą spotkać ❤ A ty?
      6. Najgorsze książki:
      - Romeo i Julia
      Najlepsze: Igrzyska Śmierci, Harry Potter, Rywalki, Dotyk Julii, Percy Jackson, Matt Hidalf, Felix, Net i Nika i wiele, wiele więcej.
      7. Tak. Młodsza siostra
      8. Cenie w ludziach szczerość i uwielbienie do książek ;-) Niecierpię obgadywania za plecami....
      9. Naprawdę mam na imię Zosia.
      10. Zonia to taka moja ksywka. Wymyśliły ją moje koleżanki i teraz prawie każdy tak do mnie mówi. Rodzice, siostra, dziadkowie, znajomi...
      To mój najdłuższy komentarz❤ Mam nadzieję, że to doceniasz!

      Pozdrowienia
      Zonia❤

      Usuń
    2. Hej ♥
      Szkoda, że nasi przegrali, bo chociaż nie oglądam meczy, to zawsze trzymam za naszych kciuki :)
      Jej, bardzo się cieszę, że mój wiek cię nie zraził, bo bardzo obawiałam się Waszych reakcji...
      Dziękuję za tak niesamowicie miłe słowa o moim blogu <3 A ja zawsze mam szeroki uśmiech, jak widzę Wasze komentarze ♥
      Co nie? Epilog został potraktowany ciut powierzchownie, ale i tak bardzo mi się podobał ♥
      Jeszcze nie wiem, jakie będzie zakończenie tego ff ;) Wróżę mu jeszcze dłuuugą przyszłość, ale jak przyjdzie co do czego, to raczej zachowam wydarzenia takie, jakie były w epilogu :D
      Śniłam ci się? Jej, ale się ciszę :D Może ten sen jest prawdą...? Nie no żartuję <3 W sumie moje jedyne pasemko jest rzadko widoczne, niektórzy go nie zauważają, więc może...? ♥
      Różnież chciałabym zwiedzić Hollywood i LA, NY ♥ Moja bliźniaczko ty <3 :')
      Szkoda :( Zwierzątko to najlepszy przyjaciel człowieka, może jednak kiedyś będziesz miała...?
      Ja również! To będą moje pierwsze Targi, a jakby mi się udało Was spotkać, to byłby to szczyt moich marzeń! Więcej informacji podam bliżej Targów :)
      Zosia? Piękne imię, tak nazywała się moje pierwsza przyjaciółka... Ach te czasy przedszkola... :') <3
      Oczywiście, że doceniam i baaaaardzo dziękuję, za taki cudowny komentarz ♥
      Buziaki! ♥
      Viks Follow

      Usuń
  2. Och, ah no jestem, no! ( Co za przywitanie dzikie xD, Palma mi odbija )
    O, moje pytania, ale podjarka :D
    Dziękuję, że odpowiedziałaś♥ Twoja odpowiedź mnie usatysfakcjonowała;) Zresztą jak wszystkie są super:-*
    A co do tego o wieku to się nie przejmuj! Wiem o co ci chodzi, ja to mam gdzieś - jak ktoś chce czytać to będzie, a jak komuś się nie podoba to droga wolna, nikt nikogo nie zmusza, prawda? Masz przeogromny talent i ja jestem twoją stałą czytelniczką ( wiesz jak ten nooo yyyy o , wiem! Wrzód na tyłku, może być XDDDD haha, ja mam w głowie nie w porządku, wybacz) , więc się nie odczepię :) Trudno, takie to już los^ :DDD
    Uch, trochę się o tobie rzeczy dowiedziałam, ej wyglądam prawie jak ty! ( No dobra, prawieee, bo ty jesteś ładniejsza, ale to każdy wie :D) Tylko, że ja mam niebiesko-szare oczęta, a pasemek blond mam kilkanaście, ale one potem " znikają " na zimę :P I mam bardziej czarne włosy ( pod wpływem pory roku, ale co ja tu gadam o swoich włosach WTF?! Na pewno ten temat jest inspirujący XD )
    Chciałabym jechać na Targi w Warszawie, ale mam strasznie daleko do stolicy i mega ci zazdroszczę, iż masz tak blisko♥ Mam nadzieję, że i tak po mimo tego kiedyś się spotkamy ( a tu nagle idziesz ulicą w Stanach Zjednoczonych w jakimś tam stanie, nie ważne i się spotykamy♥ Akurat też chciałabym zamieszkać w Stanach Zjednoczonych lub Londynie :) I tak wiesz : WIKA?! PAULA!? O ile byśmy się poznały, wtedy taki dialog :
    - Ej, to ja pokażę ci moja profilówkę na facebooku sprzed kilku lat i zobaczymy czy to ty i czy faktycznie kiedyś się znałyśmy :D Wiesz, nigdy nie wiadomo co będzie za 10,15 lat) Albo o lepiej! Jak już napiszesz książkę to będę na twoim spotkaniu autorskim i poproszę o autograf!:D To ja może też odpowiem, chociaż chyba coś tam o mnie wiesz z konwersacji na fb, le co tam!
    1. Nie mam jednego marzenia! Lecz mam kilka ( wszystkie są na równi) :
    a) Wyjechać do Londynu i odwiedzić muzeum IŚ ( wiesz, podotykać sobie trochę pomniku Katniss i innych fajnych rzeczy, porobić zdjęcia itp.)
    b) Spotkać ich, dostać autograf i zrobić sobie z nimi zdjęcie : Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Jena Malone, Sam Clafin.
    c) Zamieszkać z moimi przyjaciołkami tak jak sobie kilka lat temu obiecałyśmy w wielkiej willi za granicą ( pamiętam jak to się brało kartkę i rysowało plan pokoi ochh)
    d)Być szczęśliwą bez względu na wszystko co się ma♥ Nawet jeśli miałabym nie wyjechać do Londynu czy Stanów :)
    e)Mieć przy sobie zawsze tych, których kocham i nigdy ich nie opuszczać:(
    2. Rodzina, miłość i szczęście moich najbliższych, nie biorę siebie pod uwagę, uważam, że to moja rodzina zasługuje na to co najlepsza, nie koniecznie ja :")
    3. Mam, tak! Psa - Alf, Królika, Puszek♥
    4. Mówicie tu o tym, iż późno dowiedziałyście się o IŚ!? serio?! No to Panie i Panowie : Jam - Paulina jestem żywym okazem - Poznałam Igrzyska dokładnie 12 marca tego roku :) W tym czasie się nich totalnie zakochałam, zdążyłam kupić książki i filmy ( trudno mi było zdobyć 1 część, więc kupiłam przez internet za 30 ZŁOTYCH! A jak już kupiłam to potem była w biedrze za 10, ironia losu :D ) I do dziś kolekcjonuje gadżety:D
    5. Niestety nie :(( za daleko, mieszkam na Ślaską ( cholerne zadupie!) :( płaczę.. ale kto wie? Może kiedyś się spotkamy ( w tych Stanach Haha)
    7. Tak♥ :(
    8. Cenię szczerość, jeśli ktoś nie jest ze mną szczery i mnie okłamuje, jak mamy się przyjaźnić i funkcjonować jako przyjaciele? Zaufanie także☻ O zaufanie dziś najtrudniej, o szczerość zresztą też :( Dlatego wiem, że w życiu można polegać tylko na sobie - prędzej czy później ktoś cię skrzywdzi, albo ty drugą osobę. Irytuje mnie sposób bycia innych ludzi, najbardziej w szkole - osoby, które mają wszystko są najlepsze. Nie lubię lizusów, którzy podlizują się nauczycielom i tak dalej -_- ( masakra) Nie lubię też jak ludzie się przechwalają, to jedna z najgorszych rzeczy :/
    9. Wiesz :D
    10. A to jest historia strasznie długaaaaaaaa! I nie będę może tutaj lepiej nią zamęczać, bo i tak już komentarz jest długi za co przepraszam♥ Tak wyszło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ( muszę podzielić komentarz na dwa,kurczaczki a niby limitu nie ma!)
      Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi na moje pytania:) No i pśpirasiam ( przepraszam po mojemu ) za ten komentarz bezsensowny! Uczepiłam się tego spotkania w Stanach i ględziłam jak przekup na targu :P
      Do zobaczenia i buźkiii!
      PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

      Usuń
    2. Oczywiście, były świetne, więc musiałam na nie odpowiedzieć <3 I cieszę się, że odpowiedzi cię usatysfakcjonowały :D
      Uff, cieszę się, że tak myślisz, niesamowicie podniosłaś mnie na duchu... Wiesz, że już miałam nie wstawiać tego Q&A i do ciebie napisać na fb coś takiego ,,Paula, masz chwilę? Weź, mam załamkę, chyba nie wstawię tego Q&A... Paula pomóż..." ale w ostatniej chwili się powstrzymałam bo to by było ciut dziwne i nie wiem co ty być sobie o mnie pomyślała :')
      Haha, a ja Twoją czytelniczką, ale to wiesz <333
      Ja ładniejsza? Pff... Weź przestań głupoty gadać! Ale rzeczywiście jesteśmy do siebie podobne, nie? :D Bliźniaczki <333
      Haha, chętnie posłucham o twoich włosach :') xd
      O szkoda, ale wiesz... Do targów jeszcze daleko... Może postanowisz akurat w ten weekend przyjechać do stolicy np. z kimś z rodziny pozwiedzać Wawę i pójdziesz na Targi? Pliss... Wtedy byśmy się spotkały :D
      Haha, jestem stuprocentowo ZA! To. By. Było. GENIALNE ♥ Dopisuję to do listy marzeń :D Serio, jakbyśmy się tak spotkały... :O
      Świetnie marzenia... Wiesz co ci powiem... To jest strasznie dziwna historia... Byłam w Londynie w Madame Tussaud na feriach w 2013r. A wiesz, to jest muzeum z jakby ludzkimi figurami woskowymi, tam jest np. Adele, Rihanna, Bella i Edward, Shreck, Barack Obama i itp. I tam była Katniss... A ja jej wtedy nie znałam, nawet nie mam z nią zdjęcia... A co najdziwniejsze jak byłam na tych feriach (zatrzymałam się u cioci) to leciały wtedy IŚ na jedynce... I ja pytam mamy co to, a mam mówi, że jakimś tam film o zabijaniu, a ja słysząc to przełączyłam na M jak miłość... Boże... Uświadomiłam sobie to niedawno, jak przeglądałam zdjęcia z tego muzeum... Taka szansa się trafia raz w życiu, a ja... Szkoda słów...
      O, a zaprosiłabyś mnie na herbatę do tej waszej Willi? :D Świetne marzenia i obyś je spełniła ♥
      Haha, ale ważne, że w ogóle poznałaś genialność Igrzysk :DD
      Jeju, mnie też irytują tacy ludzie... A zwłaszcza lizusy i osoby, które się przechwalają... Masakra...
      Nie przepraszaj, ja kocham długie komentarze :D A zwłaszcza takie cudowne :D
      Buziaki! ♥
      Viks Follow

      Usuń
  3. Łelkom, łelkom, łelkom! :D
    ja to Ci potem tak... wiek to tylko liczby.. no ludzie do cholery przecież każdy ze starszych osób miał kiedyś 13 lat! Co to ma być? Pseudo bunt tępych kadzideł? ACHHHH jak ja nie lubie takiej ciemnoty, takiego zacofania... Dobra nie ma co czasu tracić, bo jeśli ktoś Cie skrytykował za wiek to nie ma na co tracić czasu..
    Ciesze się, że odpowiedziałaś na tyle pytań, bo były ciekawe, a odpowiedzi jeszcze bardziej :)
    więc teraz ja odpowiem na pytania, dobrze? :)
    1. Podróżować :) po całym świecie. Po prostu spakować się w plecak i któregoś dnia wyjechać w podróż życia, nie tłumacząc się NIKOMU :)
    2. Wolność, zdrowie, przyjaźń, szczęście. Ale tak naj to chyba wolność
    3. Mam dwie czarne suczki, małe kundelki, a nadawałam im imiona jak miałam 3-4 lata uwaga: Norka i Zuza! :D
    4. Tak naprawdę to spodobał mi się tytuł. Zaczęłam czytać książkę, ale przerwałam po paru stronach. Po jakimś czasie wyłudziłam całą trylogię od taty i przeczytałam całość
    5. nie :( ale gdybym była to bardzo a ty? :P
    6. Najgorszych chyba nie ma (ok, wlicz w to wszystkie lektury) a najlepsze to: Mistyfikacja H. Cobena, 6 lat później H. Cobena no i oczywiście Igrzyska Śmierci, a autora chyba nie muszę przybliżać? :D
    7. tak mam Wiktorię :) niestety jest roślinką :(
    8. to, że na siłę próbują przekonać cię do czegoś i nie rozumieją, że masz swoje życie i sama chcesz o nim decydować. Ogólnie też kabli, lizusów, mięczaków, wiecznie użalających się na sobą (ochh zarabiam ylko 10 a nie 15 tyś miesięcznie, ja biedna...) ludzi bez honoru i tych takich paniusi (ochh nie zwrócił na mnie uwagi ten przystojniak, co to za debil i wgl). Szanuję ludzi za to, że nie krytykują twoich wyborów, którzy nie skreślają cię za twój "inny styl życia", którzy w słusznej sprawie czasem łamią zasady :)
    9. Karolina (najs tu mit ju)
    10. Z piosenki Bang My Head :PD ogólnie myślałam że śpiewają Hands, dopiero potem się okazało, że żyłam w kłamstwie xD ogólnie chciałam coś związanego z BANG! :D (mam nadzieję, że to normalne xD)
    wiem zanudzam, ale co zrobić kobiety muszą się wygadać :D pozdrawiam Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nie przeszkadza ci mój wiek :) I bardzo podniosłaś mnie tymi słowami na duchu.
      Dziękuję, cieszę się, że post ci się podobał :D
      Taak... Również chciałabym tak kiedyś wyjechać, nie słuchać opinii innych i po prostu cieszyć się życiem...
      Cudowne imiona dla psiaków <3
      Ooo, na pytanie 8 odpowiedziałabym dokładnie tak samo... A zwłaszcza nie cierpię tych paniuś, och jaka to ja idealna pff...
      Wiktoria, najs to mit ju tu :D
      Hahaha, ja w sumie ,,Follow" też dodałam z piosenki ale nwm jakiej... Bravo ja... :DD
      Racja! <3
      Buziaki! ♥
      Viks Follow

      Usuń
  4. Cześć kochaniutka!
    Wow! Tyle ciekawych rzeczy się dziś o tobie dowiedziałam.... Nawiązując do tego czego najbardziej się obawiałaś, czyli tego, że jeśli twoji czytelnicy odwiedzą się ile masz lat to Cię opuszczą.... I wiesz co Ci powiem (napisze) niepotrzebnie się o to martwiłaś, moim zdaniem nie jest ważny wiek autorki tylko to jak pisze, a Ty piszesz niesamowicie.
    Odpowiedź 17 i 26 ja też chcę zamieszkać w USA. Kocham ten kraj
    Odpowiedź 28 taka oooooooo *.*


    Moje odpowiedzi na Twoje pytania :

    1. Największe marzenie? Zostać aktorką i wyjechać do USA. Wiem, że to trochę (więcej niż trochę) jest nie wykonalne, ale zawsze warto spróbować. W końcu marzeniami się tylko żyje. Chciałabym jeszcze podróżować po świecie.

    2. Kiedyś myślałam, że w życiu liczy się tylko żużel (mam nat tym punkcie nie małego świra) lecz z biegiem czasu uświadomiłam sobi, że nie żyje się tylko żużlem, ale też są inne zainteresowania jak ksi czy film, a wracając do pytania "Ważne są tylko te chwile, których jeszcze nie znamy" - Marek Grechuta

    3. Oczywiście, że tak. Jest to gatunek, który pochodzi od małpy, a jego fachowa nazwa to Bratus Pospolitus, a nazywa się Jaś....

    4. To już wiesz, dokładnie tak jak Twoja.

    5. Niestety, ale nie mieszkam pod Poznaniem i Warszawa jest za daleko... 😢

    6. Najgorsze
    ◾ Kamizelka
    ◾ Odyseja
    ◾ Romeo I Julia
    Najlepsze
    ◾ IŚ (wszystkie części)
    ◾ Opowieści z Narnii; Lew, Czarownica i Stara szafa
    ◾ Hobbit

    7. Brutus Pospolitus

    8. W ludziach najbardziej cenie szczerość i dążenie do wyznaczonego celu. Co mnie irytuje? Oj dużo rzeczy m.in. pych, kłamstwo, pazerność oraz to, że kiedy komuś się poszczęści to podkładają mu kulę pod nogi, by nie mógł się dalej rozwijać.

    8. Moje prawdziwe imię to Cleopatra, jestem niesamowicie piękną boginią czegoś tam.... Nie żartuje Paulina Mruk

    10. Od imienia i nazwiska.


    Już nie mogę doczekać się środy, u mnie kolejna recenzja już we wtorek.

    Pozdrawiam Mruczka ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) To w takim razie miło mi, że post ci się spodobał, a co do USA, to taaak *.* <3
      Naprawdę, czytając Wasze komentarze straszeni mi ulżyło, bo jak już pisałam, straszenie się obawiałam Waszej reakcji :/ Dziękuję...♥♥♥
      Też chciałam być aktorką i w sumie miałam to napisać, ale skoro jeszcze nigdy w niczym nie występowałam, nie jestem zapisana w żadnej agencji, to raczej nie będę próbowała... A pisanie to też rzecz, którą chciałabym się zająć ^^
      Haha, odpowiedź 9 wygrywa wszystko...:') Masz niesamowite poczucie humoru :D
      A ja się nie mogę doczekać recenzji ^^
      Buziaki ♥
      Viks Follow

      Usuń
  5. Ja... skomentuję jutro (a raczej dziś :D), a teraz zajmę sobie miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem o to i ja! Wiekiem się nie przejmuj bo piszesz naprawdę super a ja się znam bo jestem juz stara hahaha ;) a jak komuś nie pasuje to niech się..no.. XD
    1.Pojechać do Rio dé Janeiro
    2. Oczywiście rodzina i przyjaciele
    3.Mam żółwia nazywa się Franuś! :p
    4. Od obejrzenia pierwszej części filmu
    5.Nie będę bo niestety jestem z Pomorza.. Ale chciała bym :D
    6.szczerze to nie mam pojęcia najgorszych a najlepsze ( oczywiście igrzyska! Całą serie zmierzch, niezgodna)
    7. Mam brata (2 latka) i siostrę (5lat)
    8.najbardziej cenie szczerość a najbardziej nie Lubie ludzi którzy ciągle zmieniają zdanie..
    9. Marta!
    10. A tak jakoś mi się moje imię wpisało ^^
    I to na tyle! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Cieszę się, że mój wiek nie ma dla ciebie żadnego znaczenia, strasznie mi ulżyło :)
      Masz żółwia? Ja miałam ♥ Nazywał się tuptuś, ale go oddałam trzy lata temu i teraz mam kocura <3
      O, szkoda, bo na Targach chciałabym poznać jak najwięcej z Was...
      Dziękuję za komentarz :D
      Buziaki! ♥
      Viks Follow

      Usuń
  7. Jeju... Moje pytania ♥
    Przed wszystkim zacznę od tego, że nawet jeśli byłabym licealistką, a jednak chodzę do szóstej podstawówki, to i tak nie przestałabym Cię czytać. Piszesz lepiej od mnie i szczerze, zazdroszczę twojego talentu. Poza tym, pod ostatnim rozdziałem pojawiły się tylko dwa komentarze, a kiedyś było ich więcej. Mam ponad 4,000 wyświetleń, a ty 20,000. Niezła różnica, co? No dobrze, przestanę zanudzać i odpowiadam na pytania :)

    1. No cóż, mam ich kilka, ale największe to spotkać się z moim czytelnikami.
    Poza tym jak czytałam Q&A to zauważyłam, że mamy wiele wspólnego ;D
    2. Moja rodzina, kot i oczywiście blog, który czytają wspaniali czytelnicy ♥
    3. Mam również kotka, a dokładniej kocurka. Jest rasy Burmańskiej i nazywa się Pako, choć w rodowodzie Prego.
    4. Moja historia rozpoczęła się od kuzynki, która wróciła z premiery Kosogłosa cz. 1, Rok później pojawiłam się na premierze Kosołosa 2, i poszłam kupić sobie książki :)
    5. Mieszkam w Elblągu, więc będzie to 6 godzin w samochodzie. Nie wiem czy się pojawię, ale oczywiście chciałabym się z tobą spotkać.
    6. Najgorsze:
    1. W pustyni i w puszczy.
    2. (Może nie do końca) Krzyżacy. (Przeczytałam połowę. Nigdy więcej )
    A trzeciej nie mam.
    Najlepsze.
    1. Igrzyska Śmierci
    2.Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy
    3. Harry Potter i Kamień Filozoficzny
    Książki jednak nie są poukładane od najlepszej, tylko wszystkie są na równi.
    7. Mam młodszą siostrę.
    8. Najbardziej cenię prawdomówność, wierność, a nienawidzę kłamstwa i nietolerancji.
    9. Mam na imię Wiktoria. Kto by się spodziewał?! xD Jestem twoją imienniczką :D
    10. Hmm... Ponieważ lubię język angielski i Igrzyska Śmierci? Połączyłam to :D

    Ale to jeszcze nie koniec! Dopomnę tylko, że może, to dlatego pod ostatnim rozdziałem były tylko 2 komentarze? Może dlatego, że w listopadzie kończę 11 lat? Wiem jak się czułaś, kiedy pisałaś swój wiek. Tak... Jestem prawie z 2006 roku :( I prawdopodobnie jestem ostatnim rocznikiem, który pójdzie do gimnazjum :( Trochę to mnie... przytłacza?
    No nic.
    Więc dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania :)
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dziękuję za tak miłe słowa <3 Wiele to dla mnie znaczy, naprawdę.
      Nie przejmuj się wyświetleniami - one przybędą, zobaczysz. Wiem, że dziwnie to zabrzmi, ale każdemu w wakacje spadają wyświetlenia, wszyscy są na wyjazdach i nie każdy ma czas czytać, więc się nie przejmuj ;)
      Dla mnie również blog jest jedną z najważniejszych rzeczy w życiu ♥
      KOTY <3333 *.*
      Szkoda, że mieszkasz dosyć daleko, ale może jednak uda ci się wtedy zajechać do Warszawy?
      Racja, w pustyni i w puszczy - MASAKRA. To był mój horror podstawówki, najgorsza lektura jaką miałam... A Krzyżaków nie czytałam, więc się nie wypowiadam ;)
      Oo, bliźniaczki <3 Wiesz, Wiktoria = zwycięstwo :')
      Wiesz, ja byłam ostatnim rocznikiem który pisał sprawdzian szóstoklasisty.... A gdzie tu sprawiedliwość?! Ja na Twoim miejscy cieszyłabym się, że jeszcze łapiesz się do gimnazjum... Ja jestem przeciwko ich likwidacji, nie wiem jak ty...
      Nie ma za co ♥
      Buziaki! ♥
      Viks Follow

      Usuń
  8. UWAGA! KOMENTARZ PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI, BO MI SIĘ WSTAWIĆ NIE CHCE!! XD
    A miałam zadać więcej pytań... dobra... następnym razem :D
    To ja zacznę od... od początku (ach ta szalona love dream!!! Od początku zaczyna!!! XD)
    Wiesz... wiek to tylko liczba i nie ma najmniejszego znaczenia. W pisaniu liczy się styl, umiejętności i poprawne pisanie, a nie wiek. Nie stracisz czytelników przez wiek, uwierz mi :) Kolejna sprawa... jaka licealistka będzie czytać tego bloga? JA! JA BĘDĘ!!! :D Poza tym... siedemnastolatki to też są osoby niepełnoletnie i "małolaty" :D Wiek się nie liczy tylko to co jest w głowie :D A Ty jesteś z pewnością o wiele dojrzalsza od niejednej licealistki :D Rozumiem, że się bałaś, ale jak widać... nie było czego :D
    Jejku... podziwiam Cię za cierpliwość!! Aż rok zastanawiałaś się nad założeniem bloga?? :)
    A co do Targów... pocieszę Cię... ja byłam, ale nie udało mi się spotkać Mai :( Strasznie chciałam też poznać Anitę z Book Reviews by Anita i Ulę z kanału Słomka :D Jednak nie udało mi się ich spotkać :(
    No dobra... to ja odpowiadam na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Uhuhuhu... tu mnie zagięłaś... mam okropnie dużo marzeń i nie potrafię wybrać. Na pewno chciałabym spotkać Sama Claflina, Jamesa i Olivera Phelps :D (No ja kocham tę trójkę ♥♥♥). Chciałabym dostać się na wymarzoną uczelnię (BCU ♥). Wydać własną książkę (którą zresztą zaczęłam już pisać :D). Osiągnąć w życiu coś wielkiego i udowodnić wszystkim, że nie jestem już tą słabą, nieśmiałą, wystraszoną osóbką co kiedyś, tylko kimś, kto nie boi się dążyć do celu :D Och... i popływać w cudownej, krystalicznie czystej wodzie :D I zwiedzić Londyn i Paryż... chociaż co do Londynu to zapewne uda mi się już za dwa lata :D (I pierwsze marzenie zostanie oznaczone jako "spełnione" :D)
      2) Ważna jest dla mnie rodzina, miłość, szczęście zdrowie i spełnianie marzeń, a także wolność, bo bez niej nie można być sobą :)
      3) Tak, mam :) Chociaż... te pytanie jest dla mnie aktualnie trochę bolesne, bo... jeszcze kilka dni temu wymieniałabym trzy imiona moich psów, a teraz dwa... więc pozwól, że jak na razie nie wymienię żadnego. Widzieć dwa imiona zamiast trzech będzie dla mnie zbyt bolesne.
      4) Początek mojej Igrzyskowej Przygody jest... nudny. W roku 2013, kiedy do kin weszła moja ulubiona część W Pierścieniu Ognia... w mojej klasie pojawił się pomysł wycieczki do jakże wspaniałego, wielkiego (w odróżnieniu od mojej miejscowości) miasta. Taak... do Warszawy. Wtedy też od razu nasza cudowna (wcale nie) klasa z gimnazjum zadecydowała, że pójdziemy do kina. Pojawiło się jeszcze jedno dość istotne zagadnienie... a mianowicie "Na co??". Prawie od razu padła odpowiedź "Właśnie wyszła druga część Igrzysk Śmierci. Może na to?" Naszej klasie spodobał się ten pomysł... choć... ja byłam trochę sceptycznie nastawiona do tego. Ostatecznie... każdy z nas poszedł na WPO (do wyboru był jeszcze jakiś inny film). Kiedy film się zaczął... byłam nim zachwycona!! Po obejrzeniu... myślałam o tym filmie przez następnych kilka miesięcy. Jednak szkoła i obowiązki sprawiły, że wkrótce wspomnienie tego jakże cudownego filmu się zatarło w mojej pamięci. Po jakimś czasie... moja koleżanka odkryła Igrzyska Śmierci i... HURA! Akurat wychodziła kolejna część!! Więc od razu zadecydowałyśmy, że pójdziemy na to do kina. Potem... kupiłam książki i... zakochałam się w tej trylogii bez pamięci :D
      Taka to historia :D
      5) Tak, tak będę :D Oczywiście, że chciałabym Cię spotkać!!! Jeszcze pytasz?! A Ty mnie? :D
      6) Najlepsze: (UWAGA! Wymieniam serie XD) Trylogia Igrzysk Śmierci, Seria o Harrym Potterze, Trylogia Klątwy ♥♥♥
      Najgorsze: hmmm... wiesz, że chyba takich nie ma? Znaczy... nie przypadła mi do gustu Trylogia Niezgodna, ale najgorsza nie jest... nie przepadam za lekturami (Pan Tadeusz to była męczarnia... zasnęłam na pierwszej stronie... nie, nie żartuję XD), ale... naprawdę nie wiem :D
      7) Nie... niestety jestem jedynaczką :')
      8) Cenię szczerość i pewność siebie (której mi niestety brakuje), a także poczucie humoru i... posiadanie własnego zdania i własnych przekonań.... och! I upór w dążeniu do celu :D
      A co mnie irytuje? Arogancja, jeśli kogoś nie obchodzą uczucia innych :)
      9) Annie, miło mi XD No dobra... nie do końca... moje imię to polska wersja tego imienia... czyli... Ania :D Fajnie się złożyło, prawda? XD A kiedyś nie lubiłam tego imienia... chociaż bardziej nie lubiłam mojego drugiego imienia, a teraz kocham obydwa... no... pierwsze bardziej :D
      10) Z tym wiąże się (nie)ciekawa historia... Było to w 2014 roku... była u mnie koleżanka, a ja akurat zakładałam konto na magicznym portalu społecznościowym zwanym Instagramem. Siedziałam i siedziałam i się zastanawiałam razem z koleżanką. W końcu po jakiś 30 minutach doznałam olśnienia!! "MAM!! PRZECIEŻ JA KOCHAM MARZYĆ!! TAK TO BĘDZIE IDEALNE! HMM... ALE BĘDZIE BEZ "I" BO TO DZIWNIE WYGLĄDA..." i tak powstało "love dream" XD Gdzieniegdzie w mojej nazwie znajduje się jeszcze liczba "426" z tym również wiąże się pewna historia... ale to raczej dziwna i jeszcze nudniejsza historia :D

      Usuń
    2. I to chyba tyle :D Dobra... lecę jeszcze pozostawiać swoich komentarzy, bo ostatnio miałam ciężki tydzień i nie dałam rady... i muszę jeszcze rozdział dokończyć... i tajemniczy post z niespodzianką na niedzielę :D
      W takim razie... nie mogę doczekać się kolejnego postu i życzę Ci duuuuuuuuuuuuuuuużo weny :D
      Pozdrawiam
      (nieogarnięta, zakochana w Finnicku, Samie Claflinie, innych bohaterach książkowych i aktorach, miłośniczka niemiłosiernie długich komentarzy) love dream

      Usuń
    3. PS Okeeej... na kilka części... Och... w ogóle ja dopiero sobie przypomniałam, że sobie miejsce zaklepałam wcześniej XD

      Usuń
    4. O matko... Najdłuższy komentarz ever! :D :D
      Cieszę się, że (dobrze, wiem, że się powtarzam) mój wiek cię nie zraża, ponieważ (kolejny raz powtórzenie, brawo Viks :) bardzo się obawiałam Waszej reakcji...
      Uf, to dobrze, że to nie jest aż takie ważne i ciągle będziesz czytała moje opowiadanie ♥ I w ogóle bardzo dziękuję za miłe słowa, naprawdę <3
      Oo, widzę, że ty też oglądasz booktuberów! (mogę o nich mówić godzinami...) Wiem! Na tych Targach upolujemy kilku booktuberów... Ja bym chciała spotkać jak ty Anitę i Ulę, oraz Maję z Maja K., Klaudię z totalbooknerd7, Pawła z P42 oraz Alicję z Aliska czyta <3 Znasz ich? Ja bardzo się interesuję booktubem, bo sama kiedyś chciałabym założyć kanał... JAk będę starsza oczywiście :D
      O, a co sądzisz o GoB? Wiesz, Gra o Booktube, słyszałaś o tym? Bierzesz udział w drugiej edycji? Bo już można się zgłaszać, Maja wstawiłą filmik <33
      Kurczę, ale cię pytaniami zasypałam, a ja nawet nie wiem, czy wiesz o czym mówię (piszę, ale cicho...:)
      Również chciałabym spotkać Sama, jest świetną osobą :D Jeju, maszświetne marzenia i obyś je kiedyś spełniła.. <3 Ja osobiście byłam w Londynie i tam jest naprawdę cudownie (a pod Big Benem jak stałam i patrzyłam na rzekę oraz to wielkie diabelskie koło (nie pamiętam nazwy...) ach na samo wspomnienie chcę tam wrócić <3
      Przykro mi z powodu pieska ale nie będę przedłużała tematu.
      Mieszkasz w miasteczku obok Warszawy? Wiesz, ja też... Mogę spytać jakim? Bo mogłoby się okazać, że my... Wiesz :D
      Ja też będę na Targach i jak najbardziej chcę się z Tobą spotkać :D Pogadamy, poznamy się, jakieś fajne książki kupimy może...? Dobra, marzenia, może skończę...
      Książki mam takie same i uwaga, uwaga - we wrześniu kupuję dwa pierwsze tomy Klątwy :D Porwana pieśniarka i Ukryta łowczyni, a w listopadzie wyjdzie Waleczna czarownica więc też kupię :) Tak, tak, nareszcie przekonałam się do tej serii dzięki Tobie i Mai :D Zobaczymy, czy zauroczą mnie trolle <3
      Też nie lubię NIezgodnej, utknęłam na Wiernej i nie mam zamiaru tego zmieniać... A zwłaszcza że ktoś mi zaspojlerował zakończenie... *oklaski*
      Witaj w klubie jedynaczek <3
      O, naprawdę nieźle się złożyło z tym imieniem :) Anna... Ładne imię <3 Tak samo się nazywa moja mama :')
      Świetna historia z tym Nickiem <3 Moja jest jeszcze dziwniejsza ;)
      O, ja już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału u ciebie i oczywiście tej niespodzianki :DD
      Dziękuję <333
      Buziaki! ♥
      Viks Follow

      Usuń
    5. Taaak... wyszedł całkiem długi :D
      Naprawdę według mnie wiek nie ma znaczenia :) Nie musiałaś się bać, bo ja nie zamierzam opuszczać tego bloga (będę Cię dręczyć swoimi komentarzami jeszcze przez długi, długi, dłuuuuuuugi czas... aż do epilogu jak nie dłużej :D)
      Jasne!! Uwielbiam booktube :D Koniecznie musimy ich znaleźć! Znam... większość z nich :D Ooo... to fajnie! Jak kiedyś założysz kanał to koniecznie mi napisz!!! :D
      OGLĄDAŁAM!! GOB było świetne!!! Ale... nie... nie biorę udziału w drugiej edycji... chciałam, ale... nie wiem czy dam radę... może jak uda mi się wygrać walkę z nieśmiałością :D
      Oj zgadzam się! Sam jest wspaniały! (Bliźniacy też XD) Uwielbiam oglądać wywiady z nimi... zresztą ja w ogóle uwielbiam oglądać wywiady :D Ale z nimi szczególnie :D Myślę, że mogłabym się z nimi dogadać :D
      Dziękuję :) Zrobię wszystko, żeby je spełnić :D Już od tego roku zaczynam walczyć o ich spełnienie :D Ooo... to świetnie!! Londyn... wydaje mi się, że jest wyjątkowym miejscem :D
      A co psiaka... akurat od dziś znów są trzy :) Mój nowy psiak zresztą otrzymał imię po swoim poprzedniku, którego tydzień temu straciłam po... szesnastu latach naszej przyjaźni... mam nadzieję, że z tym psiakiem też będę mogła spędzić tyle lat :)
      Akurat... mam do Warszawy około godzinę jazdy, ale dojazd tam nigdy nie był jakimś problemem :D Właściwie to jeżdżę tam dość często... ostatnio na przykład byłam na urodzinach Harry'ego Pottera w Empiku w Arkadii :D
      Już nie mogę się doczekać tych Targów!!! :D Będzie świetnie!! :D
      TO SUPER!!! POLECAM Z CAŁEGO SERDUCHA!! ŚWIETNE KSIĄŻKI!!! NIE MOGŁAM SIĘ OD NICH ODERWAĆ!! Znaczy... było tak jak podczas czytania dobrych książek czyli coś w stylu "WHAT?! OCH... JA... NIE. NIE MOGĘ TEGO CZYTAĆ!!! NO DOBRA... NIE MOGĘ TEGO NIE CZYTAĆ..." Także... polecam :D Ooo... w listopadzie?? Ja ostatnio szukałam informacji kiedy wyjdzie... ale nie mogłam znaleźć... a wiesz może którego? Jeśli dziewiątego to byłabym mega szczęśliwa :D A trolle... z pewnością niektóre zauroczą :D
      Uff... to dobrze, że nie jestem jedyna!! Dużo osób, które znam... wprost uwielbia Niezgodną... mi się niezbyt podoba. Przeczytałam całą... ale ostatni tom "przeczytałam" czytając same dialogi XD
      Taak... aktualnie bardzo lubię swoje imię :D
      ♥♥
      Mam nadzieję, że niespodzianka mi się uda :D
      Buziaki ♥

      Usuń
  9. Hej
    Według mnie wpis genialny!! Oczywiście znałam odpowiedzi ( wiadomo ❤️❤️) ale dla innych to naprawde fajne móc dowiedzieć się o tobie więcej . No i co z tego że masz 13 lat ale twój blog jest genialny . I wcale nie popełniasz dużo błędów ja bym powiedziała że w ogóle pff ( wiadomo ❤️❤️) a jeżeli ktoś opuści tego bloga ze względu na wiek to jest poprostu głupi , bo prawdziwy fan to taki który do końca jest z tobą bez względu na wszystko w tym przypadku na wiek . Dobra nie będę przedłużała chociaż to chyba najdłuszy mój komentarz . Co do tych odpowiedzi na pytania to bardzo fajnie i wyczerpująco odpowiadałaś . Ja nie bede pisała odpowiedzi na twoje pytania wiesz dlaczego ale są superowe
    Do zobaczenia
    Kinia ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D
      Dziękuję bardzo ^^ No wiadomo <3
      Jeju kochana, dziękuję za miło słowa ♥ Naprawdę, bardzo podniosłaś mnie na duchu :)
      Jeszcze raz bardzo dziękuję i cieszę się, że tak uważasz :)
      Buziaki! ♥
      Viks Follow

      Usuń
  10. Szczerze?
    To tak spodziewałam się, że jesteś około gimnazjum (nie obstawiajac klasy ale jeśli już to 2kl. ). Sama nie jestem dużo starsza bo mam 14 lat ;')
    Ale wiesz jako starsza czyli w teorii madrzejsza musze na Ciebie nakrzyczeć niestety .....
    ALE SERIO JAK MOGŁAŚ POMYŚLEĆ, ŻE JAK NAPISZESZ, ŻE JESTEŚ MŁODSZA NIŻ NIEKTÓRYM SIĘ WYDAJE TO CIĘ WSZYSCY Z BLOGOSFERY OPUSZCZĄ? ??? SERIO AŻ TAK ? POZA TYM CO MA WIEK DO TEGO CZY KTOŚ CHCE CZYTAĆ TWOJE OPOWIADANIE CZY NIE ?
    czy to nie samo w sobie nie wydaje się głupie?
    Po drugie domyślam się, że masz na imię Wiktoria bo też mam przyjaciółkę Wiktorie i czasem w klasie mówią na nią Viksik wiec niestety rozgryzłam Twoją "tajemnice " juz jakiś czas temu : )
    Oleverd
    Ps idę czytać dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli między nami jest tylko rok różnicy <3
      Przepraszam :C Nie krzycz. :C Widzisz? Smutno mi się zrobiło :C
      Po prostu sądzę, że wiek też ma jakieś znaczenie - może nie jakieś duże - no ale wiesz... :/
      Haha, po części też dlatego taka nazwa, a po części stoi jeszcze za tym dłuższa historia :')
      Buziaki! ♥
      Viks Follow

      Usuń