niedziela, 28 sierpnia 2016

Viks Follow tu i tam, czyli wszystkie blogi które czytam 2/3

Witajcie. Jak widzicie w tytule, dzisiaj przychodzę do Was z kontynuacją serii, którą rozpoczęłam miesiąc temu, a która ogólnie Wam się spodobała :) Od razu uprzedzam - w poprzednim poście napisałam listę blogów, które dziś zrecenzuję, ale że od tego czasu przybyło parę nowych, więc będzie tutaj o dwie recenzje więcej niż zamierzałam. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę i... Standardowo zapraszam do czytania.

Igrzyska Śmierci, nie zapomnimy

Tutaj nie będę się za bardzo rozpisywać - blog został zamknięty, a raczej zakończony - epilogiem. Sądzę jednak, że jest na tyle niesamowity (?), że powinien się tutaj znaleźć.
Tego bloga poznałam w zasadzie krótko przed zamknięciem, jednak od razu bardzo mi się spodobał, bo był... Sama nie wiem jaki, ale miał cudowną atmosferę i naprawdę nietypowe wydarzenia. Zburzył wszystkie schematy, jakie się dotąd wytworzyły na blogosferze Igrzyskowej i za to go pokochałam. Jeśli nie zraża Was to, że jest już zakończony - śmiało, zapraszam, będzie idealny do poczytania na chłodne jesienne wieczory, które się zbliżają.   (a miałam się nie rozpisywać...)

Peeta and Katniss - together?

Brakuje Wam tego czegoś w blogach? Tej lekkiej atmosfery, wolnej od ciężkich tematów? A może chcecie bloga, który rozbawi Was do łez, a jednocześnie rozczuli? Tak? To śmiało, klikajcie i biegnijcie czytać :)
A tak na poważnie - to właśnie taki jest ten blog. Lekki, przyjemny, ale i niesamowicie wzruszający. Polecam każdemu, kto szuka Peetniss w pełnym wydaniu. Jest naprawdę cudowny i z żalem muszę przyznać, że niestety zawieszony, lub raczej porzucony... Lecz nie tracę nadziei, że jeszcze coś się pojawi na tym blogu :)

Katniss I Peeta inna historia

Jak widzicie w tytule - tak, to jest inna historia. Bo co by było, gdyby Peeta nie został jednak wylosowany? Każdy z nas się domyśla - Katniss i tak by wygrała. Lecz co dalej? Czy ich drogi się połączą? Oj, tak...
Tak więc w skrócie wyjaśniłam o co chodzi w tej ,,innej historii", która - nie wiem jak Was - mnie zachwyciła. Bo sam pomysł... Tak! Aż mnie ciekawość zżerała, tak bardzo chciałam poznać wydarzenia opisane na tym blogu. Jednak... Dostałam tylko dziesięć rozdziałów, a reszta nie została ani napisana, ani opublikowana, nic. Jednak jeśli Was to nie zraża, to zapraszam do zapoznania się z tą historią. Uwierzcie - warto.

Katniss&Peeta

Nareszcie jakiś blog, który jest aktualny! :D I w dodatku bardzo ciekawy, czyli taki, jakie lubię najbardziej ;) 
Blog jest naprawdę świetny - bardzo podoba mi się fabuła, i widać, że autorka ma masę pomysłów! Codziennie na niego wchodzę i wyczekuję nowych wpisów, ponieważ... Sama nie wiem, mam do niego duży sentyment i... Po prostu musicie sami na niego wejść i się przekonać, obiecuję - wciągniecie się niesamowicie! I pamiętajcie - komentujcie ;)

Dalsze losy Kosogłosa po rewolucji

 I tutaj również mam aktualny blog, na którego bardzo serdecznie Was zapraszam. Przy nim będziecie śmiać się, płakać i wytrzeszczać oczy ze zdziwienia (naprawdę!) Tam są takie zwroty akcji, że wciśnie Was w fotel, a z drugiej strony jest tam masa Johannowych tekstów.Uśmiejecie się do rozpuku i będziecie czytali z zapartym tchem
Ten blog jest jednym słowem cu-do-wny. Wpadajcie, czytajcie, komentujcie - uwierzcie mi, warto. Ta historia jest niewiarygodna.

 Peeta i Katniss: Dalsze życie - burn with us

Ja naprawdę nie wiem,co mam napisać o tym blogu. Że ma niesamowity klimat? Świetnie wykreowanych bohaterów? Wartą, wciągającą akcję? Bo zdecydowanie tak, ma to wszystko w sobie. Naprawdę.
Ten blog jest tak... Inny. I nie mam tu na myśli jakiejś innej historii Peetniss - są tu ich dalsze losy, jak na większościach blogów. Jednak wydarzenia są zupełnie inne, odbiegają od tak dobrze znanych nam schematów, że po prostu... Wow.
Zachęcam, proszę, nalegam - idźcie i czytajcie jak najszybciej!

Oczami Peety Mellarka

Tak, dobrze widzicie - Oczami Peety! Mamy tutaj opisane 74 Igrzyska Głodowe opisane z Perspektywy Peety Mellarka. Powiedzmy sobie szczerze - nigdy nie zastanawialiście się, co nasz Peeta myśli? Czuje? Jakie ma zdanie na dany temat?
Mimo, że blog jest na razie chyba zawieszony (zostawiony bez słowa), to moim zdaniem warto przeczytać te dziesięć rozdziałów. Chociażby po to, aby poznać magię tego bloga. Bo według mnie jest świetny.

Courage And Sacrifice

I... W tym momencie się zacinam. Naprawdę. Bo jak mam zrecenzować bloga, na którym zostały opublikowane tylko trzy rozdziały? Właśnie...
Jednak, gdyby ktoś mnie zapytał, czy mimo tego jest po co wchodzić na tego bloga, odpowiedziałabym, że tak, oczywiście. Bo mimo, że rozdziałów jest tak mało, to są... Świetne. Naprawdę. A ja wciąż jestem pełna nadziei, że jeszcze coś się na tym blogu pojawi. A do tego czasu ja będę czekać i zachęcam Was do tego samego.

The Hunger Games Poland ♥

Ja nie wiem, co wy robicie na tym blogu, nie znając The Hunger Games Poland ♥. Poważnie - przerwijcie czytanie tej recenzji, najedźcie na tytuł i zapiszcie sobie link, a najlepiej od razu dodajcie do ulubionych. Nie żartuję.
Każdy, kto czyta mojego bloga, powinien znać również ,,The...". Bo to nie jest zwykłe, jakieś tam ff, które mi się spodobało. Nie. To jest blog o wszystkim. O nowościach ze świata gwiazd z obsady Igrzysk, recenzje gadżetów, streszczenia książek, własne pliki muzyczne powiązane z Igrzyskami robione przez autorkę bloga - wszystko, dodatkowo jeszcze PinQ pisze na nim ff. Czego chcieć więcej?
Ja się w tym blogu zakochałam i naprawdę oczekuję, że wejdziecie na tego bloga i staniecie się czytelnikami, tak jak ja. Zostawcie po sobie ślad na tym blogu. Proszę.
 
Katniss i Peeta: Opowieść o ,,Nieszczęśliwych kochankach"

Tego bloga zapewne mało z Was zna (nie wiecie co tracicie). Naprawdę, musicie na niego wejść! Ta historia jest niesamowita, a rozdziały... Każdy zwali Was z nóg, uwierzcie na słowo.
Jak już wspomniałam jest to blog raczej nieznany, chociaż jest naprawdę niesamowity i mnie bardzo urzekł. Proszę, nadróbcie na tym blogu zaległości jak najszybciej i zostawcie po sobie jakiś ślad, bo ten blog w pełni na to zasłużył.

IgrzyskaŚmierciAlways

Jak widzę ten nagłówek, uśmiech od razu wypływa na moją twarz. Tego bloga poznałam stosunkowo niedawno, dlatego jeszcze nadrabiam na nim zaległości, ale tak mi się podoba...:) W dodatku autorka pisze bloga również o Joshifer (Jennifer Lawrence + Josh Hutcherson), który jest niesamowity! (jego recenzja w następnym i ostatnim poście z tej serii)
W każdym razie zachęcam Was do zajrzenia na tego bloga, bo ja spędzam przy nim cudowne godziny! I jak już nadrobię zaległości, to z niecierpliwością będę wyczekiwała nowych wpisów.

Miniaturki - multifandom

To już ostatnia recenzja w tym poście, i -jak każda poprzednia- będzie bardzo pozytywna.
Nie jesteś tylko Trybutem? Może również Potterhead? O, widzę, że Niezgodnym również jesteś! Po co się ograniczać? To właśnie blog dla ciebie.
Ten blog, jak już zapewne wiecie, mieści w sobie miniaturki z wielu fandomów, jak sama love dream powiedziała - po co mamy się ograniczać? Tu każdy znajdzie miejsce dla siebie i za to uwielbiam tego bloga. Za tą wolność, możliwość wyborów, nieograniczanie się. To cudowne miejsce, który każdy musi znać. Nie ważne z jakiego jest fandomu ;) Ja osobiście go uwielbiam, bo mi dostarczył wielu łez, ale i wielu uśmiechów.
Wam również dostarczy.

Nareszcie dobrnęliśmy do końca i mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam :) To już drugi post z tej serii i mam nadzieję, że podobał się Wam tak samo jak pierwszy. Z tego cyklu pojawi się jeszcze jeden wpis za około... Dwa tygodnie? Trzy? Zobaczymy, w końcu ten blog jest poświęcony głównie ff.
Dajcie znać w komentarzu, co sądzicie o tych recenzjach :)

A oto blogi, które zrecenzuję w ostatnim poście:

Viks Follow tu i tam, czyli wszystkie blogi które czytam 3/3

Książki oczami AMN
Czytam, piszę, recenzuję, polecam
Zaczytana Iadala
Przyjaciel książek
Books by Geek Girl
Książki według Jęczącej Marty
Truskawkowy blog książkowy
Pomiędzy Wersami
Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać
Films World News
Joshifer

W tym poście to by było na tyle. Zapraszam do komentowania. Następny post to będzie wpis informacyjny, poświęcony końcowi wakacji/nowym rokiem szkolnym, który pojawi się we wtorek :)
PS. Jak ktoś jeszcze nie widział, to zapraszam do poprzedniego posta - One Shota.
Viks Follow

26 komentarzy:

  1. Z wielką ciekawością przeczytałam Twoje recenzje. Kilka blogów znałam, kilka nie, a kilka dodałm do mojej listy ;-) Idealna mieszanka! Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu!
    Buziaki
    Zonia❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post się podobał i dzięki mnie poznałaś kilka naprawdę świetnych blogów <3
      Buziaki ♥
      Viks Follow

      Usuń
  2. Hejooo! Wiesz ze czytam większosc tych blogów oprócz 2? Ale chętnie tam zajrze :D czekam na notkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, bo te blogi są cudowne :*
      Buziaki <3
      Viks Follow

      Usuń
  3. Bardzo Ci dziękuje że napisałaś o moim blogu tyle dobrego, i że promujesz go wśród innych ludzi. Ratujesz mi życie.

    A ja osobiście bardzo chętnie zapraszam na mojego bloga. Www.hangingtree.blox.pl . Czytajcie i komentujcie. Komentować można anonimowo bez zakładania konta.
    Pozdrawiam karamel56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, tak świetny blog jak Twój zasługuje na rozgłos <33
      Dokładnie! Czytajcie bloga karamel56! :D
      Buziaki <3
      Viks Follow

      Usuń
  4. No jestem, jestem, jestem! Dusza nieczysta nawiedza tego bloga w celach... przeczytania najnowszego postu! Muahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ( * dobra, ograniczę to "aaa" bo, o jest limit znaków! Więc kolejne "a" x10000 :"D )
    Wiesz co jest najgorsze? WIESZ? WIESZ? Że ja ledwo mieszczę się na podium! I mam stracha, że zaraz ktoś napiszę komentarz przede mną :( A ja chcę taki dłuższy napisać, nooooo :( (ktoś o rozumie!?)
    Dobra ogarnij się Paulina, zaraz Wika ci uwagę do dzienniczka wstawi i się skończy skakanie jak małpka po drzewkach niczym kapucynka :"D ( Jejku, ja naprawdę muszę się leczyć, co ma recenzja blogów do jakiejś kapucynki!? ---- Tam w środku [i teraz pokazuję na swoją głowę] nie do końca jest w porządku, bo wiesz...mój mózg jest jak sklep tylko mam puste pułki, tak wyszło XD<3)
    Co ja mam powiedzieć? No... ja nie wiem! Zacznę od tego, że znowu mnie radocha wzięła, gdy post się tu nowy zjawił! I nie, nie będę wspominać o tym jak wczoraj smutno mi się zrobiło kiedy napisałaś " nie " jak spytałam się czy dziś będzie nowy post :( No, ale dziś to nie dziś, tylko dziś to jutro, bo wczoraj to tak jakby według wczorajszego dnia było dziś, ale dziś nie jest dziś, aczkolwiek to dziś o, który mowa to jest wczoraj, prawda? :D
    O jej! I jest mój blog! I jakie miłe słowa! Jakie miłe słowa! Takie miło słowa! Miłe słowa! ( kierunek ------- psychiatryk w dziale zamkniętym dla kacowatych po czytaniu cudownego postu Viks, założysz takie psychiatryk? )
    I co ja mam teraz kurczaczki do gadania? DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! ♥♥♥♥♥ Jesteś niesamowita<3 Cudownie recenzujesz wszystkie blogi! <33333 :"D Nie dość, że cudownie pisze ff to jeszcze te recenzje! Awww♥♥♥ Będę pożyczać talent na raty :D
    Boję się trochę tego informacyjnego posta :o :"(
    Kiedy nowy rozdział? ;( ..... Karaluszek być głodny na twoje boskości....
    Pozdrawiam serdecznie i buziorki ode mnie!
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..... ja nie wierzę... jestem czwarta.. idę się pociąć mydłem w płynie...

      Usuń
    2. Ja się cieszę z takiej duszyczki, która nawiedza mojego bloga <3 Bez niej byłoby nudno! ;)
      O, dokładnie! Uwaga do dzienniczka za cudowny komentarz, a co :D
      Yyy, no ja nie wiem, co ma kapucynka do bloga... Może kapucynki czytają blogi? Hę? :D
      Haha, bez przesady, nie bądź dla siebie taka surowa ;)
      Przepraszam :( Ale wczoraj miałam urwanie głowy, więc... Czasu nie miałam :C
      Yy, co proszę? Pogubiłam się w tych dziś, woczraj itp :') Ale uznajmy, że tak, masz rację :)
      Nie przesadzasz ze związkiem ,,miłe słowa!" Haha, ale tak na poważnie - nie ma za co, napisałam samą prawdę ♥
      Oo, do psychiatryka idziemy razem! (wiesz... Jak mi wtedy odwaliło na snapie z tą kaczką... To... Było dziwne xd) ~ moja ty ryjówko <3
      Jeju <3 Nie ma za co, Pinka! Wdech, wydech... Spokojnie ;) I nie masz za co dziękować, naprawdę ♥
      Och, dziękuję! Ty to jak coś powiesz, to nie wiem, co odpowiedzieć ♥ Nie! Już ci powiedziałam, że ,,talentu" nie pożyczę, bo nie mam co! Raczej ty mi...:/ :D
      Raczej nie masz się co bać... Raczej ;)
      Niestety nie wiem, kiedy nowy rozdział :/
      Haha, nie martw się ;) Ja nigdy nie jestem pierwsza u ciebie :/
      Buziaki karaluszku ♥
      Viks Follow

      Usuń
  5. No i kolejne blogi, które czytam /czytałam. Potwierdzam, są cudowne. Szkoda że ludzie je zostawiają, albo zawieszają (nie wspominając o mnie, że parę razy się poddałam)
    Czytając opinię na temat mojego bloga, na moją twarz wpłynął uśmiech. Ja usunęłabym najlepiej każdy rozdział i rozpoczęła to od początku, ale jest za mną wiele godzin siedzenia na laptopie, by tylko coś opublikować. Dziekuje za recenzje, dałaś mi ogromnego kopa w dupe i chyba zaraz zacznę pisać nexta ;)
    Pozdrawiam,

    Płonący Kosogłos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, są świetne, chociaż to, że je porzucają bez słowa... Szkoda mówić.
      Cieszę się, że cię uszczęśliwiłam :) Według mnie Twoje rozdziały są świetne :)
      O,tak! Pisz jak najszybciej ;)
      Viks Follow

      Usuń
  6. Uwielbiam Igrzyska w postaci filmów, jednak z książkami jeszcze się nie zaprzyjaźniłam z braku czasu.
    Zostaję tutaj na dłużej i przejrzę wszystkie blogi jakie obserwujesz, może czegoś nowego się dowiem :D
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Igrzyska spodobały ci się w postaci filmów, to książki pokochasz ;)
      Dziękuję i cieszę się, że zostaniesz na dłużej :)
      Pozdrawiam.
      Viks Follow

      Usuń
  7. Hej!
    Dziękuje ci bardzo za opisanie mojego bloga:D
    Nie zawiesiłam go po prostu zrobiłam sobie wakacje i razem z osobą która zaczęła mi pomagać zaczniemy dalej pisać jak zacznie się już rok szkolny:)
    Pozdrawiam:
    http://igrzyskaoczamipeetymellarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)
      Nawet nie wiesz, jak się z tego powodu cieszę! Twój blog jest świetny i już nie mogę się doczekać kolejnego wpisu :)
      Viks Follow

      Usuń
  8. Hej!! Na razie zaklepuję sobie miejsce :) Jutro skomentuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem!!!
      Jejku... dziękuję za tak miłe słowa!!! Jest mi naprawdę niezwykle miło!!! :) ♥♥♥
      Ooo... znam większość tych blogów!!! :D Są naprawdę niezwykłe :D
      Niektórych jeszcze nie znałam... hmmm... może jak uda mi się znaleźć trochę czasu to zajrzę :D
      No dobrze... życzę Ci duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo weny :D
      Pozdrawiam
      (nieogarnięta, zakochana w Finnicku, Samie Claflinie, innych bohaterach książkowych i aktorach, miłośniczka niemiłosiernie długich komentarzy) love dream

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo się cieszę, że sprawiłam komuś przyjemność ^^
      Zajrzyj koniecznie, bo niektóre blogi są świetne, a brak komentarzy są dobijające :/
      Dziękuję <3
      Viks Follow

      Usuń
  9. JESTEM! NIE BIJ!
    (Zawsze obrywam za ciebie, internecie!)
    TĘCZA!!!! Tęczę widzę na mojej twarzy! (Trochę mi odbija ;))
    Ale tak na serio, jestem bardzo szczęśliwa.
    Przepraszam, że tak późno skomentowałam, ale pokłóciłam się z internetem :D
    WENY NA KOLEJNY ROZDZIAŁ!
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biję! :')
      W takim razie... Cieszę się, że jesteś szczęśliwa :D
      Nic się nie stało, ja sama mam ostatnio urwanie głowy...
      Dziękuję ♥
      Viks Follow

      Usuń
  10. A ja sie ciesze, ze dodajesz cos takiego bo wiele blogiw sobie przypomniałam i poznalam :D Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
  11. Na końcu! !!!
    Czytając recenzje swojego moja mina była mniej więcej taka =D . Wiem wszyscy mi powtarzają, że lubię mieszać w akcji (no tak już mam , że lubię żeby dużo się działo ) .
    Dziękuję za dobrą opinię bo to naprawdę motywuje do dalszego pisania :)
    Oleverd
    Ps Rozdział być może jeszcze dziś ewentualnie jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle ;)
      Cieszę się :D
      I bardzo dobrze, że tak robisz! ;)
      To pisz i nie ma za co ♥
      Viks Follow

      Usuń
  12. Kurczę, ale to pięknie ujęłaś! Naprawdę przegenialnie! (nie ma takiego słowa? Już jest:D Blogger powinien się uczyć XD )
    Jestem autentycznie wzruszona i w sumie nie wiem, co mam napisać :')
    Wyjawię Ci pewien sekret, skoro już tutaj jestem
    Otóż, IŻ miały mieć o wiele więcej rozdziałów, albowiem obiecałam sobie (hehe, a niby dotrzymuję obietnic XD) że opisze piętnaście lat ich życia, ale gdy poczułam, że to już nie jest to i że muszę zacząć pisać coś w stu procentach swojego, postanowiłam, że zakończę go, pozwalając czytelnikowi dopowiedzieć sobie całą resztę historii
    No i pracuję nad książką, którą mam nadzieję- uda mi się kiedyś wydać :D
    Jeszcze raz baaaaardzo Ci dziękuję i gratuluję zapału do prowadzenia bloga! :D
    Oby tak dalej, trzymaj się ^^
    PiŻW! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję bardzo ♥ Cieszę się, że ci się podobało i się wzruszyłaś <3
      Racja. Znaczy... Według mnie nie ma co pisać na siłę (ja akurat nie mogę się zabrać, aby napisać COKOLWIEK, więc czekam, aż mi przejdzie :)
      Powodzenia w napisaniu książki i daj znać, jak już ją wydasz! :D
      Dziękuję ♥
      Viks Follow

      Usuń