sobota, 29 października 2016

Liebster Blog Award - sama w to nie wierzę!

Witajcie! Przepraszam, że tak dawno mnie nie było... Nauka, szkoła, mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Ale mimo wszystko nie o tym dziś jest ten post, więc przejdźmy do stena :)



Ja też w to nie wierzę, ale zostałam nominowana do LBA... AŻ TRZY RAZY. Nawet nie wiecie dziewczyny, jak bardzo mi miło z tego powodu, ponieważ od zawsze chciałam być do tego nominowana i... Stało się :) Jestem prze szczęśliwa - ta nominacja to niby takie ,,nic" jednak dla mnie wiele znaczy.



Moja reakcja na nominacje :)
 Więc przejdźmy do pytań:

Pytania od love dream z cudownego bloga Finnick Odair & Annie Cresta

1. W jaki sposób odkryłaś Igrzyska Śmierci?

Pewnego wieczoru dowiedziałam się, że następnego dnia idę do kina na Kosogłosa cz. 1, więc obejrzałam najpierw 1 część. Po seansie kupiłam książki i tak się zaczęło.

2. Dlaczego lubisz tą trylogię?

Ponieważ jest inna od wszystkich. Ukazuje walkę o przetrwanie, niesamowity system polityczny, siłę przyjaźni i niesamowite więzi rodzinne. Ma coś takiego w sobie, że poruszyła we mnie ogromne emocje, spojrzałam na świat inaczej... Wiele wniosła do mojego życia.

3. Pięć ulubionych książek (poza Igrzyskami)

Harry Potter, Rywalki, Dotyk Julii, DIMILY i może... Love, Rosie? :)

4. Kto jest Twoim idolem? Dlaczego? 

Moimi idolkami są Jennifer Lawrence i Adele. Jennifer uwielbiam za to, że jest tak utalentowana, że zawsze jest sobą, a Adele... Ma piękny głos, kocham jej piosenki i to, jak traktuje fanów ♥

5. Gdzie chcesz mieszkać? Dlaczego?

Na pewno gdzieś za granicą, w Stanach Zjednoczonych. W sumie sama nie wiem dlaczego - po prostu bardzo podoba mi się tam,  w tamtych okolicach, można się lepiej rozwijać... USA to takie moje marzenie 

6. Wiesz już co chcesz robić w życiu? Co?

Chciałabym zostać pisarką, a jak się nie uda to prawnikiem lub jakiś zawód związany z książkami :)

7. Chodzisz z głową w chmurach czy twardo stąpasz po ziemi?

Raczej twardo stąpam po ziemi. Stawiam sobie cele i staram się je realizować. Jednak... Czasami zdarza mi się na chwilę zapomnieć i po prostu myśleć ,,Co by było gdyby...". 

8. W skali od 1 do 10... jak bardzo chcesz wakacje?

Jakieś... 4 :)

9. Co myślisz o Samie Claflinie? 

Hah, wiedziałam, że takie pytanie będzie! :) Uwielbiam go, cudowanie zagrał w Igrzyskach, Love, Rosie, Zanim się pojawiłeś... Niesamowity aktor 

10. A o Finnicku Odairze?

KOCHAM 

11. Czy czytałaś Harry'ego Pottera? Jeśli tak, to jakie są Twoje ulubione postacie?

Czytałam! Czytałam wszystkie części jak byłam w 2/3 klasie podstawówki i od tego czasu przeczytałam całą serię jeszcze z 4, 5 razy... Moja ukochana seria na równi z Igrzyskami ♥ Moimi ulubionymi postaciami są: Hermiona Granger, Syriusz Black i Ginny Wesley (ale jeśli chodzi o Ginny to tylko tą z książek, bo w filmie tak zniszczyli tą postać...)

Czas na pytania od PinQ Evelark Hutcherson Lawrence z bloga  The Hunger Games Poland :

1. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?

Rodzina, szczęście i książki 

2. Którą postacią fikcyjną chciałbyś zostać i dlaczego? 

Kurczę, strasznie trudne pytanie. Na pewno nie chciałabym być Katniss... Życie w 
Panem nie wydaje się zbyt atrakcyjne. O, wiem! Mogłabym być Hermioną :) 

3.  Jakim cytatem kierujesz się w życiu?

Może nie kieruję, ale zdecydowanie mam kilka swoich ulubieńców ;D

,,Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości."
,,Nigdy nie walcz o przyjaźń - o fałszywą nie warto, o prawdziwą nie trzeba."
,,Piekło jest puste. Wszystkie diabły są tu."
,,To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."

I... Jeszcze ich trochę jest, ale przedstawiłam te, które są moim TOP. 

4.  Jak wygląda ranga twoich ulubionych książek//trylogii?

Odpowiedź wcześniej, u love dream :)

5. Którą postać z książki chciałabyś przenieść do realnego świata? Dlaczego?

Hm...  Chyba Kenji'ego i Warnera z Dotyku Julii. Kenji jest niesamowity, jak tylko czytam sceny z jego udziałem to zawsze się uśmiecham. A Warner... To Warner, więcej nie muszę mówić. Chętnie przeniosłabym jeszcze Peetę i Prim :) 

6. Jaką supermoc chciałabyś posiadać? 

Może czytanie w myślach? O, albo rażenie elektrycznością... Lub władza nad żywiołem wody i lodu...  Nie mogę się zdecydować. Wszystkie opcje są niesamowicie kuszące :)

7. Wyobraź sobie świat bez twojej ulubionej rzeczy, zajęcia ( np. książki, komputer itd. ) . Co by wtedy wypełniało twoją pustkę w czasie, którym dysponujesz?

Gdyby nie było książek... Świat nie byłby taki sam. W sumie sądzę, że wtedy mogłabym rysować - niekoniecznie to umiem, ale uwielbiam to robić :) 

8. Chwila/sytuacja/wydarzenie do, której chciałabyś się przenieść choć na chwilę?

Ceremonia przydziału w Hogwarcie :) Pottermore przydzieliło mnie do Ravenclaw, ale ciekawa jestem, co powiedziałaby sama Tiara Przydziału :)

9. Wyławiasz z morza Dystryktu 4 złotą rybkę, która spełni tylko twoje trzy życzenia. Jak będą brzmieć?

A to dopiero trudne pytanie...
1. Aby udało mi się wyjechać za granicę.
2. W sumie... Mogłabym wydać kiedyś książkę, która stałaby się popularna. ^^
3. Aby moja rodzina zawsze była szczęśliwa ♥

10. Zgubiłaś swój pantofelek w wielkim królewskim pałacu. Kto będzie twoim księciem?

A można kilku? Nie wybiorę jednego! Więc... Warner, Peeta Mellark, Finnick Odair, Maxon Schreave.

11. Świat zostaje zniszczony. Musisz więc w ciągu 5 sekund zdecydować do, którego świata z wybranej książki przenosisz się. Gdzie lądujesz?

W Hogwarcie :)

I czas na ostatnie - pytania od karamel56 z bloga Katniss i Peeta: Opowieść o ,,Nieszczęśliwych kochankach" :

1. Wolisz książki czy filmy? Dlaczego?

Zdecydowanie wolę książki. Kocham czytać, a film obejrzę jak mnie zainteresuje albo będzie mi się nudziło ;) Jednak uwielbiam ekranizacje książek (chyba, że są wyjątkowo słabe)


2. Jaki gatunek książkowy/filmowy lubisz? Dlaczego?

Czytam prawie wszystko - lubię dystopię, romanse, science-fiction, thrillery... Z fantastyką gorzej, nie zawsze mi przypada do gustu, szczególnie w książkach. I oczywiście nie czytam horrorów ani ich nie oglądam.

3. Kontynuacje jakiej książki chciałabyś przeczytać? 

Jeszcze niedawno powiedziałabym, że Harry'ego Pottera, ale sami wiecie, że kontynuacja miała premierę w sobotę, więc... :) Sądzę, że takimi książkami są trylogia Dotyku Julii - jestem ciekawa, jak dalej potoczyła się historia Julii, po tym zakończeniu...

4. Żoną jakiej męskiej postaci, książkowej/filmowej chciałabyś zostać? Dlaczego?

Odpowiedź wcześniej ^^

5. Dlaczego chciałaś prowadzić bloga?

Ponieważ chciałam podzielić się z Wami swoją własną wizją dalszych losów Katniss i Peety, czerpać z tego radość... I cieszę się, że to zrobiłam :)

6. Masz jakieś pasje? Jakie?

Kocham czytać, pisać opowiadania... Kiedyś przez trzy lata tańczyłam :) Lubię również rysować. 

7. Dlaczego blox, a nie blogspot?

W moim przypadku, akurat blogspot, zamiast bloxa ;) Sądzę, że jest łatwiejszy w obsłudze, a przede wszystkim w komentowaniu - na bloxie mam straszne kłopoty. No i jest o wiele więcej funkcji jeśli chodzi o wygląd bloga.

8. Czemu taki, a nie inny temat? 

Nie wiem, szczerze mówić. Nigdy nie chciałam prowadzić bloga na inny temat, Igrzyska były od zawsze jedyną opcją :)

9. Co najbardziej kochasz? Dlaczego?

Rodzinę. Sądzę, że chyba u każdego na pierwszym miejscu jest właśnie rodzina
 

10. Co sądzisz o Niezgodnej? 

Cóż... Niezbyt przypadła mi do gustu ta seria książkowa. Znaczy, pierwsza część jak najbardziej fajna, ale druga była o wiele gorsza. Trzecią zaczęłam i nie skończyłam, nie mogłam. Sądzę, że uderzało mnie również podobieństwo do Igrzysk...

11. Co dalej z blogiem, jeśli Igrzyska Ci się znudzą? 

Bloga będę prowadziła aż do Epilogu. Sądzę, że każdemu prawdziwemu fanowi nigdy nie znudzi się ukochana seria. Igrzyska były, są i będą w moim sercu, nawet jak skończę prowadzić bloga ♥


A oto blogi, które ja nominuję:


Niestety, nawet nie wiecie, jak bardzo mnie irytuje to, że nie można nominować bloga, który cię nominowała! Bardzo chętnie nominowałabym PinQ i karamel - na szczęście udało mi się ominąć reguły i nominować innego bloga love dream :D
PinQ, karamel - jeśli Wam to nie przeszkadza i chcecie odebrać nominacje ode mnie, to byłoby mi bardzo miło ^^ 

Moje pytania: 

1. Czy istnieje książka/film, która zmieniła Twoje życie lub pogląd na określony temat?
2. Który książkowy/filmowy świat uważasz za najlepiej wykreowany?
3. Posiadasz ulubionego pisarza? Jak tak, to kogo i dlaczego?
4. Co sądzisz o ekranizacjach książek? Są jakieś, które uważasz za idealnie odwzorowane lub jakieś, które całkowicie odbiegają od papierowych wersji?
5. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
6. Jest jakaś książka/film, którą przeczytałaś z czyjegoś polecenia i zupełnie nie przypadła ci go gustu?
7. Jaka jest Twoja ulubiona para fikcyjna, którą najbardziej shippujesz?
8. Ulubiony cytat i dlaczego?
9. Ulubiony czarny charakter?
10. Co musi mieć w sobie książka/film, aby stać się Twoją ulubioną?
11. Jakie posiadasz hobby oprócz czytania i pisania? 

Uff, mam nadzieję, że dobrnęliście do końca - jeśli tak, to brawa dla Was ;*  Trochę się tego nazbierało, ale nawet nie wiecie, jaka jestem szczęśliwa z tych nominacji
 
Co do rozdziału, to strasznie Was przepraszam, że tak dawno go nie było, ale mam i dobrą wiadomość - notka pojawi się podczas tego długiego weekendu - prawdopodobnie w poniedziałek. Jeśli ktoś tu w ogóle jeszcze jest, to wiedzcie, że jestem Wam bardzo wdzięczna za wszystko 

Chciałabym Was również zaprosić na bardzo ciekawą historią na wattpadzie:
autor: moniarska
tytuł: Biuro detektywistyczne Emily Hoffman 

Liczę na Was kochani ^^ Mam nadzieję, że zajrzycie, to dopiero początek, ale w imieniu autorki bardzo zachęcam ;*

19 komentarzy:

  1. Hey!
    Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi! Dowiedziałam się kilku rzeczy. Większość moich odpowiedzi zgadzałoby się z Twoimi ;-). Niestety wiem co to znaczy za dużo nauki.... W zeszłym tygodniu miałam 5 sprawdzianów ;-( ( w tym test ze wszystkich stolic i miast Afryki)..... Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału!
    Miłego wieczoru!
    Zonia❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To bardzo się cieszę, że mamy podobne zdania ;)
      O tak, nauka i sprawdziany... Naprawdę potrafią dać w kość.
      Rozdział niebawem ;*
      Viks Follow

      Usuń
  2. Nooo hejjj :D ❤❤❤❤❤❤
    Zaklepuję miejsce i jeszcze dziś postaram się napisać komentarz :)
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaczę no... :( psiprasam, że nie napisałam wcześniej komentarza! WYBACZ MI! ;3333
      I te pytaniaaa♥ Ani trochę nie wątpie w fakt, że twój blog zdecydowanie zasłużył na miliony nominacji do LBA <333 :"D
      Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, lub też jakiegokolwiek innego postu! Nie masz pojęcia jak bardzo stęskniłam się za twoimi wpisami! <3333333333 Tak, bardzo, bardzo☻♥ Ale ty zresztą wiesz jak trułam ci życie pisząc na temat nowego postu u cb :D <3
      Jak już pisałam - świetne pytania! :D No i dziękuję, że odpowiedziałaś na moje :)
      Pozdrawiam ;3
      PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

      Usuń
    2. Nic się nie stało, ja odpisuję po miesiącu, więc... ://
      Kurczę, bardzo ci dziękuję <3
      Niestety nie wiem, kiedy nowy rozdział, staram się jak mogę, aby był w miarę szybko :)
      Nie ma za co, to sama przyjemność ;*
      Viks Follow

      Usuń
  3. Hej.
    Nie ma sprawy. Nie gniewam się że mnie nie nominowałaś. To po prostu przez zasady. Jak chcesz następnym razem mogę nie dawać Ci nominacji. ;-)
    Oczywiście nie dlatego że nie masz genialnego bloga. Tylko dla Twojej przyjemności. Żebyś nie musiała obchodzić zasad.
    Pozdrawiam karamel56

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - dopiero teraz zauważyłam, że nie obserwuję twojego bloga! A jestem już tu trochę! I ja się dziwię jak, bo wydawało mi się, że kliknęłam obserwuj. Ale spokojnie już obserwuję xD
    A po drugie: Gratki z okazji nominaci :)
    Ja też uwielbiam Igrzyska właśnie za to co wymieniłaś. Igrzyska to świetna książka :)
    Ja też bym gdzieś za granicą chciała. Tam zdecydowanie są lepsze możliwości rozwoju osobistego. lepiej płacą i w ogóle.
    O pisarka *.* Ja też :D Uuu, prawnik, nieźle :)
    SAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jezu kocham gościa! Jest naprawdę świetnym aktorem *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
    Życie bez książek? O.O O boże, nie chcę sobie tego wyobrażać :D
    Maxon <3
    Ja zdecydowanie książki. Filmy mnie nudzą zazwyczaj :/ Chyba, że to seriale, to z chęcią obejrzę, ale mimo to wolę książki :D
    Świetny post i odpowiedzi :* Bardzo miło się czytało :D
    Buziaki :*
    Pomiędzy Wersami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, bardzo mi miło ^^
      Dziękuję :)
      O tak, zdecydowanie! Uwielbiam tą trylogię...<33
      Też tak sądzę ☺
      SAMMM <33 Dokładnie, jest cudowny ;33
      Książki są u mnie #1 zdecydowanie :)
      Dziękuję bardzo :D
      Viks Follow

      Usuń
  5. Ja? Że, ja? Co? Ja? Że, jak?
    Jeju jak mi się zrobiło ciepło na sercu.
    Boże, ale co?
    Już lecę odpowiadać na wszystkie pytania !
    Boże, zawał!
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejo.
    Mam pytanko, które zadaję już na kilku blogach.

    KIEDY NOWY ROZDZIAŁ?!!!

    Ja nie wiem. Czy wy wszystkie mnie chcecie zamęczyć czy jak?! Jak mi się nudzi to czytam rozdziały na blogach!

    Ostatnio nie mam u kogo czytać nowych rozdziałów to po piętnaście razy czytam rozdziały u siebie.

    Znam je już na pamięć!

    Proszę nie karaj mnie i dodaj nowy rozdział. Dziękuję

    Pozdrawiam karamel56

    Zapraszam na mój blog o Igrzyskach Śmierci:
    Www.hangingtree.blox.pl

    I na mój drugi blog o Niezgodnej:
    Www.burndivergentnewend.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie przepraszam :( Rozdział się pisze, mam nadzieję, że dodam go jak najszybciej <3
      Viks Follow

      Usuń
  7. Halo czy obywatelka Viks żyje? :) Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję, żyję... Mam nadzieję, że rozdział dodam jak najszybciej, ale nie wiem jak to będzie :/
      Viks Follow

      Usuń
  8. Podpisuje się pod Bang My Hands! Żyjesz czy ktoś Cię porwał i torturuje Cię, żebyś zdradziła mu swoje pomysły ;-)?
    Zonia❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, to by było wybawienie ^^
      Ale jak napisałam kilka odpowiedzi wcześniej, mam nadzieję, że dokończę rozdział jak najszybciej :/
      Viks Follow

      Usuń
  9. Heja, heja.

    Czemu Cię tu nie ma? Porwali Cię kosmici? Czy przeciwnicy blogów o Igrzyskach?
    Gdzie rozdział?

    Pozdrawiam karamel56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział będzie niebawem, staram się ;-;
      Viks Follow

      Usuń