poniedziałek, 19 grudnia 2016

Nowe opowiadanie? Zwiastun? :)

Hej :) Obiecałam, że wpadnę z ,,niespodzianką", a więc jestem.
Jak widzicie w tytule, TAK, będę miała nowe opowiadanie. Ale uprzedzając Wasze pytania, nie zostawiam tego. Wiem, że teraz mam ograniczony czas na bloga, więc nowe opowiadanie zacznę dopiero po skończeniu bloga, żeby nie było, że nie mam czasu ani na to, ani na to :)
Ale dzisiaj wpadłam (jak widzicie w drugiej części tytułu) ze zwiastunem, który jest już naszykowany do nowego opowiadania :) Co o nim sądzicie? Mi się niesamowicie podoba :)
Polecam włączyć sobie HD i napisy, bo inaczej może być słabo ;)
Do kolejnego wpisu :* (zostawcie swoje zdanie w komentarzu)
Viks Follow


Autorką zwiastunu nie jestem ja.

19 komentarzy:

  1. Cześć kochana♥

    Jejku! Ty wiesz, że moim zdaniem ten zwiastun jest cudowny, niesamowity i wgl♥ Wielki talent ma wykonawczyni zwiastunu <333
    TAK BĘDĘ CZYTAĆ KOLEJNE TWOJE CUDO I TAK - NIE MOGĘ SIĘ TAK BARDZOOOOOOO DOCZEKAĆ!♥♥♥ Ale ty już to wszystko wjeszzz☻♥♥♥

    Serdecznie cię pozdrawiam, przesyłam buziaki i do zobaczenia w kolejnym twoim poście!♥♥♥ Nie mogę się doczekać! ;33
    Karaluch <3♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo pierwsza tak w ogóle jestem!<333

      Usuń
    2. Hej <3
      Dziękuję, bardzo cieszę się, że ci się podoba :) :D
      I bardzo mi miło, że będziesz czytała kolejne opowiadanie! ♥♥
      Buziaki łosoś ;* ♥♥
      viks Follow

      Usuń
  2. Wow jestem druga.....
    Bardzo podoba mi się pomysł z nowym opowiadaniem, ale trochę smutam bo to oznacza, że niedługo będzie koniec tego opowiadania....
    A zwiastun obejrzę jak wrócę ze szkoły 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł z nowym opowiadaniem ci się podoba :)
      Ale do zakończenia bloga jeszcze jakiś czas, spokojnie :*
      Viks Follow

      Usuń
  3. Pieeeeekny zwiastun!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333
    kuuuuuuuuurde bardzo chcialam te ognisko i Gale'a pijanego :( prosze napisz kiedys o nim i o niegodziwej 2 :( o wlasnie za niegodziwa tez bede tesknic!!!!! No nic.... wazne ze wrocilas i bedziesz pisac bo w innym przypadku bym tego chyba nie zniosla :) kiedy cos mniej wiecej bedzie? :) <3 Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* <3
      Oo, o nim jeszcze troszku będzie, nawet w następnym rozdziale *tak troszkę...* :)
      Nowy rozdział postaram się w tym tygodniu, ale cóż...Różnie bywa :)
      <3
      Viks Follow

      Usuń
  4. Czwarta! Oł jee!!
    Hej, dawno mnie tu nie było... Znaczy byłam duchowo i przez telefon, ale nie mogę komentować przez telefon i... chyba domyślasz się zakończenia. Cieszę się, że wróciłaś, i przepraszam, że nie skomentowałam poprzedniego rozdziału, ale mam wyłączoną taką opcję. No nic, teraz jednak powiem, że jest boski :) A ty mi tu chyba w myślach czytasz ! Bo na Wattpadzie chciałam dzisiaj wstawić kolejny rozdział (yhy) i trochę napisać o tym opowiadaniu na moim blogu, a tu BAM! Ty też napisałaś o tym posta! Mam tylko nadzieję, że nie skończysz tego opowiadania teraz. Jak tak, to ja nie pozwolę! Wtedy będzie strajk! A teraz się żegnam i oczywiście życzę Tobie Wesołych Świąt!
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentowanie przez telefon? Odradzam ;-; Nie dziwię się i nie masz za co przepraszać :*
      Cieszę się, że rozdział ci się podobał♥
      Nie, opowiadanie będzie miało jeszcze ze dwa miesiące ;*
      Wesołych Świąt :)
      Viks Follow

      Usuń
  5. HEEEEJ...

    Zwiastun za*******. No. Czekam, i zapraszam do mnie.

    Pozdrawiam karamel56.

    P.S. Czy to opowiadanie będzie na watpadzie czy na blogspocie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;* Cieszę się, że ci się podoba <3
      Opowiadanie będzie na wattpadzie.
      Viks Follow

      Usuń
  6. Jeju, ja strasznie przepraszam, że się nie odzywałam, lecę to nadrobić! I widzę nowe zdjęcie na koncie, przez chwilę Cię nie poznałam :D
    I jeszcze mam pytanko: czy aby czytać na Wattpadzie, trzeba mieć na nim konto?
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Super, że napiszesz kolejne opowiadanie ;-) Zwiastun genialny! W czerwcu zakochałam się w Wattpadzie! Genialne apka❤
    Zonia❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nowy rozdział?
    Pozdrawiam
    karamel56

    OdpowiedzUsuń
  9. Halooo? Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej bo my się martwimy. Odezwij się chociaż Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
  11. Haloooo! Zonia do Viks! Zonia do Viks! Odbiór!
    Zonia♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Halo? Halo? Jest tu ktoś?
    Viks! Odezwij się!
    Ja wiem, że nie jestem przykładną czytelniczką i nie skomentowałam ostatniego posta (znaczy się tego, tyle, że wcześniej), ale wiesz... jestem! Czytam!
    Viks! Serio się martwię... nie ma nowych postów, nie odpowiadasz na komentarze... proszę Cię! Odezwij się wreszcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Halo? Viks? Gdzie jesteś? Jak Ciebie nie ma to nagle cała blogosfera zniknęła! Viks?!

    OdpowiedzUsuń