czwartek, 15 grudnia 2016

Rozdział 28 - ,,Nic nie jest jak dawniej"

Wygodniej poprawiam się w fotelu i przymykam oczy. Wiosenny wiatr delikatnie łaskocze moje policzki, a ciepły kubek z herbatą parzy ręce. Z uśmiechem na twarzy opieram głowę na zagłówku fotela i odprężam się...

***


- Ciocia Kannisss, ciocia Kanisss! - śmiech tego małego brzdąca wybudza mnie z zamyślenia. Otwieram oczy i wstaję, a moim oczom ukazuje się rozpędzony Jay, który biegnie wprost na mnie z otwartymi ramionami. Przytulam go i podnoszę na ręce.
Zerkam na korytarz, gdzie Haymitch rozmawia z Peetą. Nagle czuję łaskotanie i dostrzegam, że to Jay bawi moimi włosami swoimi malutkimi rączkami. Jego kręcone blond loczki sterczą w każdą stronę, okrągłe policzki są lekko różowe, a czerwone usteczka szeroko się uśmiechają. Kocham tego malucha, jestem taka szczęśliwa, że jest moim chrześniakiem.
Podchodzę z nim do Haymitcha, który zakłopotany rozmawia z Peetą.
 - ...ale jeśli to problem, to powiedz...
- Haymitch, żaden problem - Peeta uśmiecha się łagodnie i obejmuje mnie ramieniem.
- O co chodzi? - pytam, poprawiając śmiejącego się Jaya na rękach.
- Kochanie, Haymitch chce abyśmy dzisiaj zajęli się Jayem.
- Jasne, nie ma problemu - uśmiecham się szeroko, bo naprawdę uwielbiam spędzać z nim czas - wychodzicie gdzieś z Effie?
Haymitch śmieje się cicho, po czym klepie nas po ramionach i wychodzi z domu.

***

Czas tak szybko leci... Nim się obejrzymy, wszystko, co kochamy, przemija... Zmienia się... Nie możemy zatrzymać jednej chwili i żyć w niej na zawsze. Czas leci nieubłaganie, mimo że krzyczymy, aby zwolnił. Od tylko szyderczo się śmieje i ucieka dalej, zabierając ze sobą żywe wspomnienia, które uwieczniamy jedynie w swoich sercach. Powiada się, że ,,z czasem będzie lepiej". To prawda. Czas daje nowe wspomnienia, niesamowite, wzruszające, a czasami takie, przy których serce pęka nam na milion kawałeczków, nogi się uginają, a my potrafimy tylko bezradnie stać i patrzeć na przeszłość. Wtedy wspominamy ze łzami, jak cudownie było kiedyś, kiedy byliśmy beztroscy i przeżywaliśmy chwile przepełnione miłością.
Taki właśnie jest czas. Okrutny, nieubłagany, a jednocześnie dający nam coś, czego nikt nie zrozumie. Wspomnienia.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To chyba najkrótszy rozdział, wiecie? :/
Nie jestem z niego dumna, bo... Rozumiecie, jest krótki i taki właściwie o niczym, ale w kolejnym wyjaśni się kilka spraw. :)
Przepraszam, że tak dłuuugo mnie nie było, ale...Wracam :) Będę pisała teraz coraz częściej, a przynajmniej taką mam nadzieję. Dziękuję, że czekaliście i dawaliście o sobie znać w komentarzach :) Jesteście najlepsi ♥
W weekend mam dla Was malutką niespodziankę, więc wpadajcie tak w sobotę około 13 :)
Kolejny rozdział w przyszłym tygodniu ^^
Buziaki ;*
Viks Follow

12 komentarzy:

  1. Klepuję miejsce i skomentuję w czasie najbliższym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeejooł♥

      JEJKU JAK JA SIĘ CIESZĘ, ŻE WRESZCIE WSTAWIŁAŚ ROZDZIAŁ! <3333 I JAK SIĘ JARAM NIESPODZIANKĄ I WGLLL <3 OŁ, MAJ GASZ LĘCE NA CB KOCHANA♥ KC♥
      Łat de faket? ( englisz is maj lajff )
      End nał serjo♥
      Co tu się dzieje!? Przeskok w czasie... zgaduję, że Haymitch i Effie się hajtnęli? ♥ :D I jeszcze mają brzdąca? ło, ło, łoooo♥ Szalejesz tutaj♥
      Jejciu... jakie to jest piękne♥ Takieeeeeee cudowne♥ Ten rozdział jest taki rozczulający!<3333
      NIESAMOWICIE PISZESZ I TEN OTO ROZDZIAŁ BŁOGOSŁAWIONY PRZEZE MNIE UNICESTWIŁ WŁAŚNIE WSZYSTKIE MOJE WYPLUTKI ;3 :D
      Naprawdę♥ Kocham tego bloga tak mocno i nie mogę się pogodzić z niektórymi rzeczami, o których mówiłaś :(♥
      Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, który mam nadzieję niebawem się w przyszłym tygodniu pojawi... no iiiiiiiiiii coś co mega kocham NIESPODZIANKA!
      Jestem szczęśliwa, radosna... i się boję :DDD <3333
      Pozdrawiam, dużo weny w wiadrze przesyłam i buziaki♥
      PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

      Usuń
    2. Hejka ♥
      Ja też się ciszę, że wreszcie się do tego zebrałam :) KCT łosoś <3
      Ju inglisz is wery gud :P
      Dobrze zgadujesz :) No wiem, ale trzeba coś zmienić, prawda?
      Dziękuję bardzo :D Mega miło ^^
      AAAAA DZIĘKUUUJĘ <3333333 Pff, wcale nie unicestwił. Raczej mój może twojemu buty czyścić :)
      Cóż... Niestety :(
      Oo, mam nadzieję, że uda mi się dodać w przyszłym tygodniu :D
      Buziakii ♥♥♥
      Viks Follow

      Usuń
  2. Jaki śliczny...
    Ale szkoda, że nie odpisałaś tych 9 miesięcy jak Effi była w ciąży...
    Ale tak to świetny, jak zawsze 😘😘
    Pozdrawiam Mruczekoffical ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Wiem, ale jakoś... Nie miałam weny, a nad przeskokiem czasowym myślałam już jakiś czas.
      Jeszcze raz dziękuję :)
      Viks Follow

      Usuń
  3. Cos tak czułam dzisiaj, że powinnam sprawdzic czy gdzies się cos nie pojawiło ;)

    Na tego bloga trafiłam nie dawno i nieźle się wystraszyłam, myśląc że jest opuszczony. A rozdział rzeczywiście krótki, ale przynajmniej jest, a to się liczy. Chyba przydałby ci się duuuży słoik z weną, co?

    Czekam na następne rozdziały z niecierpliwością! Masz taki przyjemny do czytania styl pisania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie opuszczony. Tylko brak czasu...:/
      Oo tak, a najlepiej i dwa! :)
      Dziękuję bardzo :)
      Viks Follow

      Usuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś :) Trzymam za Ciebie kciuki, a rozdział może i jest krótki, ale dobry, a jak coś jest dobre to jest dobre i już. Długość się nie liczy. Czekam na kolejne rozdziały i tą niespodziankę. Powodzenia życzę oraz mnóstwa weny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w dużej mierze dzięki tobie :)
      Oo, to cieszę się, że ci się podoba :)
      Kolejny (prawdopodobnie) w przyszłym tygodniu.
      Dziękuję :D
      Viks Follow

      Usuń
  5. Jesteś!!!!!!!!! Matko jak sie cieszę! ❤️ rozdział cudny, ale... Ile czasu minęło? Będzie opisane te ognisko? Proooosze tyle czasu na nie czekałam! A zresztą zrobisz jak uważasz tylko nie kaz nam dlugo czekac!!!! ❤️ Bang My Hands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D ♥
      Minęło około 2-3 lata :) Hm...ognisko nie będzie opisane, bo w ogóle mi to nie wychodziło :/
      Niedługo nowy ♥♥
      Viks Follow

      Usuń
  6. Jestem! Troche dłuuuuugo zajęło mi zmotywowanie się do napisania komentarza, ale udało się! Cieszę się, że napisałaś nowy rozdział!
    Nie mogę doczekać się rozwinięcia akcji!
    Zonia❤

    OdpowiedzUsuń